דרור קשטן, אחד המאמנים האגדיים בכדורגל הישראלי, מונה בידי יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ לתפקיד בכיר בוועדה המקצועית שאמורה לפקח על נבחרות ישראל השונות. הועדה התכנסה שלשום לראשונה.
אחרי שבקדנציה של היו"ר הקודם אורן חסון אלי אוחנה היה הדמות המקצועית הבכירה (ואחריו גם אלי כהן), זוארץ החליט להקים ועדה מקצועית שונה לגמרי, כשקשטן בן ה-78 צפוי להיות הדמות המקצועית הבכירה.
2 צפייה בגלריה
דרור קשטן
דרור קשטן
יהיה הדמות המקצועית הבכירה. דרור קשטן
(צילום: יובל חן)
מעבר לקשטן מי שעוד מונה הוא חלוץ מכבי ת"א לשעבר אלי דריקס, ששימש בעבר כמנכ"ל קבוצת הכדורסל והכדורגל של המועדון. בנוסף צפויים מינויים של מספר חברים מהרשימה של זוארץ. מדובר בין היתר בשתי דמויות עם עבר והווה מקצועי: מנכ"ל בית"ר ירושלים, כפיר אדרי ומנהלה המקצועי של הפועל ירושלים, שי אהרון.
יחד עם ארבעת אנשי המקצוע, יכהנו בוועדה גם מספר עסקנים. בין השאר מדובר ביו"ר ההתאחדות זוארץ - שהוא יו"ר הועדה המקצועית - ונציגי קבוצות כמו מוחמד אבו-אלעם מהפועל אום אל פאחם ומורן מאירי ממכבי ת"א. הנציג הבכיר מבין המועדונים הוא מנכ"ל מכבי חיפה, איציק עובדיה, שהיה בעברו מאמן ושימש כמנהל מחלקת הנוער של האלופה עד לקיץ האחרון. כמו כן, יהיה חבר בוועדה עינב חזנוולד מהפועל רמת גן.
2 צפייה בגלריה
אלי דריקס
אלי דריקס
גם הוא יהיה חבר בוועדה. אלי דריקס
(צילום: שאול גולן)

תוכניות לנבחרות הצעירות

במהלך התכנסות הבכורה של הוועדה המקצועית החדשה שהוקמה, הגיעו שלשום בוני גינצבורג ומשה סיני על מנת לעדכן את חבריה בתוכניות הנוגעות לנבחרות הצעירות, כשגם יילה חוס נתן את הסיכום שלו לקדנציה. כמו כן, גם המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון הציג מצגות עם מה שנעשה עד כה בנבחרת ישראל ולקראת פתיחת קמפיין מוקדמות היורו בעוד שבועיים.
אחרי הדחתו של חוס מתפקידו, כפי שפורסם לראשונה בווינט ספורט, מי שצפוי לתפוס את מקומו הוא בוני גינצבורג שהיה המשנה שלו, כשבשבוע הבא אמורה להתקבל החלטה סופית לגבי אישור מינויו כמנהל הטכני של הנבחרות הצעירות. יחד עם זאת, לצידו ימונה גם דמות מקצועית בינלאומית נוספת וזאת על מנת שייכנס לחור שהותיר אחריו ההולנדי חוס בכל הקשור להכשרה, כולל קורס פרו וכיו"ב, כששינצבורג הודה כי לא יכול למלא צורך משמעותי זה.