ארבעה ימים למשחק העונה בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע ובשורות האלופה עסוקים בקפטן נטע לביא שאמור לעזוב את הקבוצה ליפן לאחר הצעת הענק שקיבל מגמבה אוסקה. ביממה האחרונה התקבלה בחיפה החלטה לנסות להנמיך את הלהבות וההתעסקות סביב עתידו של הקפטן במטרה להתרכז אך ורק במשחק העונה ולא לתת לרעשי הרקע להפריע לשחקנים בהכנות למשחק המשמעותי ביום ראשון בסמי עופר.
על פי גורמים בירוק נראה כי לביא כבר קיבל החלטה להיענות בחיוב להצעה של היפנים אך הודעה רשמית עשויה להגיע רק לאחר משחק העונה. הבשורות הטובות בימים האחרונים הגיעו מכיוונו של דניאל סונדגרן שכבר החל לרוץ ולהתאמן עם כדור. ההערכות הם שתוך שבועיים הוא יחל להתאמן עם שחקני הקבוצה באופן מלא, כאשר תוך חודש כבר יהיה כשיר באופן מלא.
3 צפייה בגלריה
נטע לביא שחקן מכבי חיפה
נטע לביא שחקן מכבי חיפה
יעזוב אחרי משחק העונה? נטע לביא
(צילום: ראובן כהן)
מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר לקראת המשחק: "באר שבע קבוצה מאוד מגוונת, משנה דברים תוך כדי משחק. אנחנו יודעים שיש הרבה דברים לא צפויים במשחק שלה, אבל ככה גם אצלינו. יהיה משחק מעניין ומאתגר גם לצוותים וגם לשחקנים. שתי הקבוצות מגיעות במומנטום אדיר. נעשה את ההכנה הכי טובה, ונקווה להגיב לדברים שיתפתחו תוך כדי המשחק".
על המשחק מול קבוצתו לשעבר: "אני אוהב את ברדה ובאר-שבע, עברתי שם תקופה מאוד טובה. אנחנו רוצים לשחק את הכדורגל שלנו ולנצח, ככה גם באר-שבע. אנחנו מכבדים את היריבה, אבל באים לעשות את העבודה שלנו. בכל משחק אנחנו רוצים להתעסק בשלנו ולא לדבר עם שופטים או להיגרר לפרובוקציות".
3 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
ברק בכר
(צילום: גילי נחושתן)
על הקהל: "יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ, אני מקווה שמה שקרה מול נתניה זו הפעם האחרונה". על נטע לביא: "הוא כשיר. כל עוד הוא פה, הוא ישרת את המועדון. הוא יודע את זה והוא רוצה את זה והכל בסדר". על ג'וש כהן: "הוא בתהליך של שיקום וטיפולי מניעה. יכול להיות שבקרוב מאוד הוא יהיה לרשותנו, ככה גם סונדגרן".
צ'ארון שרי: "זה משחק חשוב מאוד, אבל ככה גם היה המשחק מול נתניה. כל המשחקים שלנו חשובים. אני אוהב משחקים שיש בהם יותר לחץ ממשחקים אחרים. בסוף השנה אני מסיים חוזה, אבל אנחנו מנהלים שיחות, אז בואו נחכה עם שאלות לגבי העתיד. אני שמח פה וככל הנראה אשאר פה עוד כמה שנים. אשמח להיות קפטן בבוא היום, אם יציעו לי. זה לא תלוי רק בי".
3 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
ישמח להיות קפטן. צ'ארון שרי
(צילום: AFP)
בכר לא צפוי לבצע שינויים גדולים בהרכב מול באר-שבע לעומת ההרכב שניצח את נתניה. נראה כי השינוי היחיד של מאמן הירוקים צפוי להיות בקישור האחורי, כאשר לביא עשוי לפתוח לצידם של מוחמד אבו פאני ועלי מוחמד במטרה לעבות את הקישור האחורי.
כל הכרטיסים למשחק אזלו תוך דקות, כאשר 27 אלף אוהדים בירוק הבטיחו את מקומם ביציעים. 3,000 הוקצו בידי מכבי חיפה לאוהדי הפועל באר-שבע.
פורסם לראשונה: 07:27, 29.12.22