אחרי מופעי יעילות שכללו שלושה שערים ב-70 הדקות האחרונות שלו על כר הדשא בפרמייר-ליג, פולהאם מעוניינת להשאיר את מנור סולומון במועדון ולהחתימו על חוזה ארוך טווח. קשר נבחרת ישראל, שהגיע בהשאלה משחטאר ללא תמורה, אמור לחזור אוטומטית בקיץ לקבוצה האוקראינית, דרכה עשה את קפיצת המדרגה הגדולה שלו באירופה.
סלומון מחזיק בחוזה בקבוצה האוקראינית, שהפסידה סכום הנע סביב 7 מיליון ליש"ט על 80 אחוז מכרטיסו - בשל אותה החלטה של פיפ"א בנוגע לשחרור שחקנים בחינם בהשאלה מהקבוצות האוקראיניות. על כן, מעבר למצבה של הליגה האוקראינית והעובדה כי מדובר עדיין במדינה תחת מלחמה - המוטיבציה של שחטאר היא למכור את סולומון לכל המרבה במחיר בקיץ הקרוב.
2 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
יישאר באנגליה? סולומון חוגג
(צילום: רויטרס)
סולומון היה רוצה להישאר בפולהאם. השחקן התחבר למועדון ולמאמן מרקו סילבה, ול-ynet נודע כי המטרה של המועדון הלונדוני היא החתמתו של סולומון על חוזה לארבע או חמש שנים ושדרוג שכרו, העומד על 1.5 מיליון ליש"ט. הקוטג'רס כבר פנו לשחטאר על מנת לנהל עימה מגעים בניסיון לרכוש את הקשר.
יחד עם זאת, סוכניו של סולומון, פיני זהבי וגלעד קצב, יכולים עוד להפתיע עם הצעה מקבוצה בכירה יותר בפרמייר-ליג. קבוצות שנחשבות גדולות יותר מפולהאם כמו טוטנהאם וארסנל עוקבות גם הן אחרי ההתפתחות בגזרת הקשר הישראלי.
2 צפייה בגלריה
טים רים מנור סולומון
טים רים מנור סולומון
סולומון חוגג בשישי האחרון מול וולבס. שלושה שערים ב-70 דקות
(צילום: רויטרס)
מי שלבטח שמח לראות את היכולת של סולומון הוא המאמן הלאומי אלון חזן, שיקבל את הכוכב בכושר מעולה לקראת המשחק הראשון במוקדמות היורו - מול קוסובו ב-26 במרץ. "אנחנו צריכים להתעסק בכדורגל נטו", אמרו בנבחרת. "כשאנחנו רואים את היכולת של סולומון, יחד עם תאי בריבו שמבקיע כמעט בכל משחק באוסטריה, אז נגיע כנבחרת חזקה מאוד".