הפועל באר-שבע פתחה אתמול (שבת) את הפלייאוף ברגל ימין עם 0:1 על הפועל ירושלים. הניצחון הזה צפוי להעניק הרבה שקט וביטחון לאדומים עד למשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר לאחר פגרת הנבחרת בעוד כשבועיים.
המאמן אליניב ברדה הודה בסיום שיכולת כמו שהציגה קבוצתו אתמול במשחק, שרק באמצעות הצלה גדולה של עומרי גלזר לא הסתיים באיבוד נקודות, לא תספיק כדי לנצח את הירוקים.
2 צפייה בגלריה
עדן שמיר
עדן שמיר
לא מעריכים את הפועל באר-שבע? שמיר
(צילום: הרצל יוסף)
רועי גורדנה, שנמצא בעונה נהדרת, הגיע לאיצטדיון ברכיבה על אופניים על מנת לשמור את השבת, ועל הדשא הוא בישל ליוג'ין אנסה את שער הניצחון. חלק מרכזי בשער היה גם לעדן שמיר, שאפשר לכדור שמסר גורדנה לעבור בין רגליו בדרך לאנסה. על רקע זימונם של ארבעה שחקנים מהחולייה האחורית של באר-שבע לנבחרת ישראל - עומרי גלזר, מיגל ויטור, איאד אבו עביד ושגיב יחזקאל - שמיר טען שגם שחקני הקישור של קבוצתו ראויים להיכלל בסגל הלאומי: "אני באמת חושב שרועי גורדנה, שי אליאס ואני ראויים להיות שם. אנחנו לא פחות טובים מהשחקנים בתפקידים שלנו שנמצאים בנבחרת. אנחנו רוצים להיות שם. יכול להיות שלא מספיק מעריכים או סופרים אותנו. הדרך הכי טובה להוכיח את זה היא על הדשא".
עוד קודם לכן ברדה ציין שהוא שמח וגאה על כל שחקן שיש לו בנבחרת ושהוא בטוח שהניסיון הבינלאומי שהם צוברים בנבחרת רק יעזור להם בקבוצה.
אחד מהמוזמנים הוא כאמור שגיב יחזקאל שסיים את המשחק אתמול עם פציעה קלה בשל התכווצות. ביציאה מהאיצטדיון הוא הרגיע את האוהדים וטען שבכל מקרה הפציעה הזאת לא תמנע ממנו להיכלל בסגל למשחק נגד חיפה. במועדון מקווים שגם רמזי ספורי יוכל לחזור לכשירות ואולי יכלל בסגל.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
יצרו אווירה נהדרת. אוהדי הפועל באר-שבע
(צילום: הרצל יוסף)
האווירה באיצטדיון טוטו טרנר הייתה נהדרת אתמול. אמנם האיצטדיון לא היה מלא, אך כל הכרטיסים להתמודדות נמכרו. הכיסאות הריקים הם כנראה תוצאה של בעלי המנויים שומרי השבת שלא הגיעו לאיצטדיון בשל שעת המשחק (15:00).