המשטרה עצרה היום (רביעי), במסגרת חקירה יזומה ומואצת, תושב המרכז בחשד למעורבות בקטטה שלשום שהתפתחה ביציע של בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד. שוטרי מרחב יפתח עצרו, כאמור, אוהד בשנות ה-30 לחייו, בחשד למעורבות בקטטה והוא נחקר בתחנת המשטרה ביפו.
בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך מחר את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בת"א. "משטרת ישראל רואה בחומרה גילויי אלימות במגרשים ותפעיל את מגוון האמצעים והכלים הטכנולוגים העומדים לרשותה, כנגד מי שייסכן את שלומו ובטחונו של ציבור האוהדים, תוך ניסיון להפוך אירוע תרבות לזירת קרב ונפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עמו", נאמר בהודעת המשטרה.
2 צפייה בגלריה
הרגע בו החל כל הבלגן בבלומפילד
הרגע בו החל כל הבלגן בבלומפילד
הרגע בו החל כל הבלגן בבלומפילד
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
בבית"ר מקווים שהאירועים לא ירתיעו רוכשים. משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
במועדון מקווים כי האירועים האלימים לא יזיזו לאחור את אפשרות רכישת המועדון, כשישנם מגעים עם משפחה מניו יורק, כשמשה חוגג הבהיר בשלב הזה לפחות כי גם אם תהיה הירתמות של האוהדים השפויים נגד לה פמיליה, זה לא יוביל אותו למסלול חזרה. בינתיים, אוהדת בית"ר שהותקפה ביציע ונזקקה לטיפול בבית החולים הגישה תלונה במשטרה.
אוהדי בית"ר, שביקרו את חוסר ההתערבות של רשויות האבטחה בבלומפילד, סיפרו: "מגיעים צעירים ששותים בדרך לבלומפילד, כולם רואים את זה ולא עושים כלום, הם נכנסים שיכורים ולא מבינים מה קורה איתם, ואז מתחילה כל ההשתוללות הזו. עד עכשיו הייתה אווירת טרור ביציעי בית"ר עם לה פמיליה, רק שזה לא צולם ולא היו פצועים בצורה כזו".
במשרד התרבות והספורט אישרו כי שוקלים להשיב את השוטרים למגרשי הכדורגל, כשמנגד ישנה ביקורת על המינהלת בנוגע למשל להכשרת אנשי אבטחה איכותיים כחלק מדוח ועדת צור. עוד פעולות ששר הספורט חילי טרופר רוצה לבצע הן הרחקות ארוכות טווח וקנסות מנהלתיים של עד 5,000 שקל למפירי הסדר במגרשים.
פורסם לראשונה: 06:17, 20.10.21