אתם יושבים בבית בתור אוהדים ואוכלים את עצמכם. כל כך הרבה דברים מעניינים התרחשו בכדורגל הישראלי לאחרונה, שכבר אין לכם סבלנות לחכות, אתם חייבים לדעת איך זה יתפתח. אז חסכנו לכם את ההמתנה: האסטרולוגית מזל אהרוני בדקה את ההורוסקופ של הדמויות המובילות בענף - מערן זהבי ועד מאמן הנבחרת אלון חזן, מברק אברמוב ועד אלונה ברקת - ועושה סדר במה שעומד לקרות העונה.

רף גבוה מדי

ערן זהבי | 25.7.1987 | מזל אריה
6 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
לא ירגיש מסופק ממה שישיג העונה. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
הוא לא רק מלך השערים - הוא מלך האריות! מנהיג זוהר מבטן ומלידה. מייחס חשיבות רבה למערכות היחסים עם משפחתו ועם חבריו. מעניק את חסותו לכל דורש גם על חשבון נוחותו האישית. קיים בו חוסר מנוחה מסוים, ולכן מחפש להיות בתנועה מתמדת. חשוב לו מה יגידו עליו, אבל גם ביקורתי כלפי עצמו, והפרפקציוניזם לא תורם תמיד לביטחון העצמי.
פותחים עונה ב-ynet
בשורה התחתונה הוא בחר נכון כאשר העדיף את מכבי ת"א על פני בוטאפוגו, זו ההחלטה המדויקת ביותר עבורו ועבור משפחתו, אבל לימים הוא ירגיש תחושת פספוס ואף חרטה על כך שלא חתם בברזיל. מבחינת יכולת, מה שנקבל ממנו בליגת העל לא יהיה לשביעות רצונו ורצון האוהדים. הוא יתקשה לשחזר את המספרים יוצאי הדופן. ההצלחה היא חלק בלתי נפרד מייעודו, אך הוא לא ירגיש מסופק ממה שישיג העונה.
ערן עייף מהמשחקים. בחזונו יש כבר משהו חדש על הפרק, הוא רוצה לשנות קריירה ונמצא בצומת דרכים. הוא ירצה לפרוש בשיא כשידו על העליונה, ויצליח בכל קריירה שיבחר - ולא רק בכדורגל.

ביקור קצר

ברק אברמוב | 3.9.1979 | מזל בתולה
6 צפייה בגלריה
כבר בשנת 2023 או 2024 מסתמן שיתחיל להימאס לו מבית"ר. אברמוב
כבר בשנת 2023 או 2024 מסתמן שיתחיל להימאס לו מבית"ר. אברמוב
כבר בשנת 2023 או 2024 מסתמן שיתחיל להימאס לו מבית"ר. אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
לפחות בטווח הקצר, נראה שמדובר באיש שיצליח לייצב את בית"ר ירושלים. למרות כל הקושי והאתגרים, הוא עקשן ונחוש להצליח - ויהי מה. אבל אל תתרגלו לזה - כבר בשנת 2023 או 2024 מסתמן שיתחיל להימאס לו והוא יפרוש, לא לפני שיבטיח את כבודו ואת כספו בחזרה. האוהדים לא ייתנו לו שקט לעבוד, ולכן המשימה מאוד קשה ומורכבת. ההנהגה שלו מאוד דורשנית, קשוחה ותובענית, הוא ייתן את הלב והנשמה, אבל רוצה להיות במקום שבו הוא ירגיש שיש הערכה כלפי ההשקעה שלו.
אברמוב בתוך עצמו הוא אדם רגיש מאוד ופגיע. הוא בונה לעצמו חומות הגנה, אינו אוהב מתח רגשי ועלול לפתח חרדות ופחדים קיומיים. באופיו הוא טיפוס מתבודד, ולכן מרבה בנסיעות למקומות נידחים. טיפוס נחוש להשיג את מטרותיו, הוא, מעשי ומייחס משקל רב לנכסים ולרכוש. זקוק להרגשת יציבות כלכלית, לשייכות חברתית, לחום ולאהבה. אוהב להעניק את חסותו לכל דורש גם על חשבונו - יש בו נדיבות. מזגו החם ואופיו מתבטאים באומץ, בכבוד עצמי, בכריזמה, בשאפתנות, באחריות, בהחלטיות וברוחב לב.

אכזבה פנימית

אלונה ברקת | 24.6.1969 | מזל סרטן
6 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
לא מסתמן שיהיו לה הצלחות בתחומי החלום והחזון. ברקת
(צילום: עוז מועלם)
כבת מזל סרטן, לעתים אורה זוהר כשמש ולעתים כמו הירח שוקעת ונחבאת אל הכלים. יש לה מוח מבריק ולא קונבנציונלי, וקארמה של כסף והישרדות. יש לה חוש מפותח ומסחרי לכסף. טיפוס אימהי, קשורה בכל נימי נפשה לילדיה, ניזונה מן הקשר ההדוק עם משפחתה ויונקת מן השורשים שלה את ביטחונה. זקוקה להרמוניה ויש לה רצון לפייס ולגשר בין מצבים לא מאוזנים, אבל אם יפרו את אמונה, תיפגע קשות ובדרך כלל תנתק מגע. בעלת תודעה מפותחת כלפי התקשורת.
אלונה היא אישה מלאת חזון ונחישות. היא לעולם לא מוותרת ולא נוטשת את החלומות שיש לה בראש - אך מבחינה פוטנציאלית, לא מסתמן שיהיו לה הצלחות בתחומי החלום והחזון. הקבוצה משתדלת ומנסה לרצות אותה, אך למרות שנראה שהיא תומכת ומכילה מצבים לא פשוטים של חלק מהשחקנים, בתוכה היא כועסת ומאוכזבת שלא מגיעה ההצלחה שהיא מייחלת לה. ב-2024 תהיה פריצת דרך חדשה בהפועל באר-שבע, ונראה שאלונה תרחיב את עיסוקיה ותפרוש כנפיים לכיוונים מסחריים.

מחיר ההצלחה

אלון חזן | 14.9.1967 | מזל בתולה
6 צפייה בגלריה
אלון חזן
אלון חזן
גם אם אינו מודע לכך, נראה שהוא מושפע מדי מכל הלחץ. חזן
(צילום: עוז מועלם)
האדם הוא טוב כמידת צניעותו, ואלון הוא אדם מאוד צנוע ומלא בערכים טובים. המוח שלו עובד ללא הרף - כל הנתונים זורמים למרכז הבקרה והוא עסוק בארגון המידע. רגישותו הרבה לפרטים הקטנים נוגעת גם להופעתו החיצונית. ההיגיון מדריך אותו במרבית תחומי החיים, ואם נקלעת איתו לוויכוח, אתה תפסיד.
בהרגשתו עבודתו אינה מתוגמלת ביחס להשקעתו הרבה, הוא לא תמיד מקבל הערכה על פועלו, ולכן הוא מרגיש לפעמים מתוסכל ולא מרוצה. הוא נתקל לעתים בביקורת ובהתנגדות, ומצב זה הופך אותו לחשדן יתר על המידה. אבל בתור מישהו שתמיד מתעקש לפקח מקרוב על הנעשה ושואף לשלמות, הנבחרת תעמוד השנה בכל המשימות שלה תחתיו, ובגדול. הצלחה היא דרכו היחידה לשרוד את החיים.
נראה שכרגע מאוד קשה לו. בסביבת העבודה ישנם שחקנים ואנשים שהוא לא תמיד הסתדר איתם, ועכשיו מקשים עליו יותר. הוא עייף מהמחויבות והאחריות, והרגישות שלו גבוהה כעת. גם אם אינו מודע לכך, נראה שהוא מושפע מדי מכל הלחץ, וזהו זמן שידרוש ממנו לשים לב לבריאות. הוא זקוק לגיוון ולשינוי.

נשאר ירוק

ברק בכר | 21.9.1979 | מזל בתולה
6 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
נאמן לאמת הפנימית שלו ולא מציית בדרך כלל למוסכמות חברתיות. בכר
(צילום: גיל נחושתן)
נתחיל בצפירת הרגעה עבור אוהדי מכבי חיפה: על פי ההורוסקופ של בכר, הוא ימשיך לפחות עוד שנתיים במועדון. בהחלט מחכה לו קבוצה גדולה בליגה בכירה יותר, אבל לא בקרוב. כל עוד ברק יקבל הכרה על כישוריו ועבודתו, וכן גמול מוחשי בצורת תארים ושכר גבוה, הוא לא מתכוון ללכת לשום מקום. זה לא שהוא טיפוס כזה - בנפשו לא קל עבורו להישאר זמן רב באותו מקום ובאותה העבודה. היא תגיע, ההצעה שאי אפשר לסרב לה מחו"ל, אבל בינתיים הוא כאן.
ברק אדם מסקרן ומורכב באישיותו. ראשו תמיד שקוע במחשבות, ולכן הוא נוטה לעתים להזניח את עצמו מבחינה רגשית וגופנית - סתם פינוקים נראים לו כמו בזבוז זמן. הוא נאמן לאמת הפנימית שלו ולא מציית בדרך כלל למוסכמות חברתיות, צייתנות היא ממנו והלאה. זה לא שהוא מרדן מטבעו, אך די בכך שכולם עושים דבר מסוים, כדי שהוא יעשה משהו אחר. אין לנסות ולהכריח אותו לעשות משהו נגד רצונו, כי אז ישתנה לפתע אופיו החביב, והוא יסתגר בתוך עצמו ויתעטף בשתיקה.

צעד שגוי

תומר חמד | 2.5.1987 | מזל שור
6 צפייה בגלריה
תומר חמד בפעולה
תומר חמד בפעולה
משוכנע בצדקתו וכל ניסיון לשנות את עמדתו נדון לכישלון. חמד
(צילום: הרצל יוסף)
מחושב ושקול דעת, סבלני ואוהב לפעול לפי השעון הפנימי שלו, לא בלחץ. לפני כל החלטה יתלבט רבות, אבל ברגע שיקבל את ההחלטה, אין הרבה סיכוי לשנות את דעתו. הבעיה היא כזו: במקרה של הפועל באר-שבע הוא לא קיבל את ההחלטה הנכונה – למרות שהוא מרגיש שזה היה הצעד הנכון. הוא משוכנע בצדקתו וכל ניסיון לשנות את עמדתו נדון לכישלון. הוא חש שמיצה את דרכו בחו"ל, התגעגע מאוד לישראל, לתשואות ולאווירה כאן בארץ, אבל זו לא באמת פסגת החלומות שלו. בהמשך דרכו שוב יתעורר בו הרצון להשיג דברים חדשים ומסקרנים בחו"ל. גם ברגעים הטובים בהם יקבל הכרה ותגמול, זה לא מה שיספק וישמח אותו באופן מוחלט.
ונוס - אלת האהבה, היופי, האמנות והאסתטיקה - מייצגת אותו בגאווה! הוא מייחס משקל רב לחפצים, לנכסים ולרכוש, שם הוא מוצא את הביטחון שלו. הוא נקשר באופן רגשי לחפצים, ולא קל לשכנע אותו לזרוק דברים ישנים. הוא אוהב דברים יפים וחפצי אמנות ומקיף עצמו בהם. מסוגל להתענג על יצירה מוזיקלית או סרט טוב יותר מפעם אחת.
פורסם לראשונה: 07:16, 19.08.22