אחד מעוזריו של רובי קין במכבי ת"א, דייב סארקאן, סיפר הלילה (בין חמישי לשישי) בריאיון בארה"ב כי הצוות המקצועי, שעזב את ישראל בעקבות המלחמה, יערוך בקרוב שיחת זום עם הבעלים מיץ' גולדהאר. כשברקע אי הבהירות סביב חזרת ליגת העל.
"אני לא יודע באמת מה קורה, אבל אני לא חושב שהליגה בארץ תחזור בזמן הקרוב", אמר סאראקן. "אני לא יודע מה זה אומר ומתי זה יקרה, אבל אני לא רואה את זה קורה בקרוב. אולי כל הליגה תועבר לקפריסין? זה במרחק שעה טיסה. אין לי מושג, הכל באוויר ואני לא עודכנתי בדבר. אנחנו מחכים לעדכונים".
1 צפייה בגלריה
דייב סאראקן
דייב סאראקן
מחכה לעדכונים. סאראקן
(צילום: Dan Mullan/Getty Images)
על העובדה שעזב את ישראל בעקבות המצב הביטחוני, אמר: "אני שמח להיות בבית עם המשפחה ומחכה לראות אם אנחנו חוזרים כדי לשחק באירופה. זה יקרה במוקדם או במאוחר, אנחנו נחזור לעבוד, אבל אני לא צופה שהליגה הישראלית תחזור בקרוב".
סארקאן בן ה-69 עבד לפני מכבי ת"א כמנג'ר והמנהל הטכני של נבחרת פורטו ריקו (2021-2022) ובשתי קדנציות בהתאחדות האמריקאית כעוזר המאמן ומאמנה הזמני של נבחרת של ארה"ב (1999-2002 ו-2017-2018). "אני לא יודע לומר מה יהיה. אולי נקיים מחנה אימונים בקפריסין או במקום אחר ומשם נמשיך למשחקי הקונפרנס ליג, אני לא יודע. אנחנו בטוח לא נשחק בישראל", הסביר.
על האירועים הקשים האחרונים בארץ, אמר: "בת"א החיים נהדרים, לדקה לא חשתי פחד, ואז קמנו בשבת בבוקר לאזעקות ולפיצוצים".