כשברקע גורמים בכירים בכדורגל הישראלי רוצים ליזום שיחה בארבע עיניים בין ערן זהבי ליוסי בניון, בנבחרת ישראל לא מתכוונים לשנות מדיניות. "הדלת פתוחה בפני ערן זהבי, אבל הוא צריך להבין דבר אחד: אם הוא רוצה לחזור למדים הלאומיים, הוא יצטרך לישון בחדר עם שותף. שום דבר לא ישתנה", הסבירו בנבחרת. אמירה שדי סוגרת את הסיכוי לחזרתו של זהבי, שכבר רמז בפוסט מיד אחרי הדחתו מהסגל, כי ככל הנראה סיים את דרכו בנבחרת ישראל.
"אני מי שאני. לא מתחזה למישהו אחר, אני לא רוצה להיות כמו כולם. לא אשנה את מי שאני רק בשביל להשתלב, קחו אותי כמו שאני או שתראו אותי הולך", השיב זהבי במהלך החג בסטורי באינסטגרם, למי שחשב כי הוא יהיה מוכן לשוב חזרה לנבחרת. בניון אמר: "יש התנהלות וכולם צריכים להתאים את עצמם, כל אחד ממציא לעצמו ואני לא מתרגש, אנחנו שלמים והולכים עם הדרך והאמונה שלנו".
3 צפייה בגלריה
יוסי בניון ערן זהבי
יוסי בניון ערן זהבי
נראה כי אפשרות לגישור. יוסי בניון ערן זהבי
(צילום: AP ועוז מועלם)
המתיחות שנוצרה בין הצדדים אחרי המקרה, הסירוב של זהבי להיפגש עם בניון ועתה האמירות של אנשי הנבחרת ובניון, נראה כי הצדדים נמצאים במבוי סתום שעלול לסיים את הקריירה של זהבי במדים הלאומיים. גם הרעיון שבחן המנהל המקצועי בניון, מספר הופעות שיוביל להתנהגות אחרת, ירד מהפרק.
בניון החליט כי השחקנים ישוחררו לשהות עם משפחותיהם בחג אחרי ההישג הגדול בדמות העלייה לדרג א' של ליגת האומות. לכן הוחלט כי הנבחרת תטוס רק היום למלטה ותשוב מיד אחרי המשחק (22:00).
3 צפייה בגלריה
אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו
יחזור לשער מול מלטה. מרציאנו
(צילום: עוז מועלם)
המאמן אלון חזן יצא כבר בראשון למלטה יחד עם חלק מאנשי הנבחרת על מנת לא לחלל את החג, והשחקנים יחברו אליו היום. בזמן שכל שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה שוחררו מהמסע למלטה, בהפועל באר-שבע שמשחקת באירופה, שלחו ארבעה נציגים, למרות שמיגל ויטור ועומרי גלזר שוחררו. מדובר באיעד אבו עביד, אור דדיה, רותם חטואל ושי אליאס.
רק שני שחקנים שפתחו נגד אלבניה ישחקו הערב נגד מלטה - אלי דסה ושון וייסמן. אופיר מרציאנו, אבו-עביד ורז שלמה יחד עם דורון ליידנר אמורים לפתוח בהגנה. בקישור יעלה ביברס נאתכו לצד אליאס או אחד משחקני הפועל ירושלים, גיא בדש וגוני נאור. בחוד יצוותו ככל הנראה וייסמן ועומרי אלטמן. איאד אבו עביד החולה שוחרר הבוקר מסגל הנבחרת.
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
יפתח בהרכב. אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
"יש פה הזדמנות לשחקנים שקיבלו הזדמנות גדולה ללבוש את המדים הלאומיים לשכנע את חזן שיש להם מקום בסגל", אמרו בנבחרת. המשחקים הבאים של הנבחרת יתקיימו כמשחקי ידידות במסגרת משחקי ידידות בחלון הבינלאומי בנובמבר הקרוב נגד קפריסין וזמביה, ב-9 באוקטובר תוגרל הנבחרת מהדרג השני בהגרלת מוקדמות היורו.
פורסם לראשונה: 07:00, 27.09.22