אירוע חריג קרה אמש (שבת) בבלומפילד, ולא מדובר בניצחון של נבחרת ישראל על אלבניה כי אם באלפים שאמרו: אנחנו מתנגדים לשיתופו של שחקן שניצל קטינות בנבחרת ישראל. לא מגיע לו לייצג את המדינה. זאת פעם ראשונה אחרי שנתיים מאז התפוצצה הפרשה, שקהל ישראלי מראה לעומר אצילי מה הוא חושב עליו. מעניש אותו על המעשה שעשה יחד עם דור מיכה, כשבהיותם כוכבי מכבי ת"א שכבו עם שתי קטינות בנות 15 (יש לציין כי לא הוגש כתב אישום בפרשה).
אותו קהל הראה גם למונס דאבור את הדלת החוצה מהנבחרת בעקבות אותו פוסט אומלל שהעלה באינסטגרם במהלך "שומר חומות" ולא באמת התנצל עליו, הוא זה שמראה גם לעומר אצילי את הדלת החוצה והראה כמה שהכדורגל הישראלי מנותק מהלך הרוח הציבורי. להגיד שזימון אצילי הוא "מהלך שנוי במחלוקת" זה להיות פוליטיקלי קורקט. אם היה סקר, הייתי מהמר בבטחה שיותר אנשים היו מתנגדים לשיתופו מאשר כאלה שחושבים שמגיע לו ללבוש את המדים הלאומיים.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
זימון שהוא כתם על הנבחרת. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
שרים ושרות בממשלת ישראל לא התביישו לצאת נגד זימון אצילי, והם לא היו עושים את זה אם הם היו חושבים שמדובר בנושא שנוי במחלוקת. גם ברשתות החברתיות אפשר לראות אוהדים רבים מביעים שאט נפש מזימון אצילי, לצד קומץ של מגיבים שמגינים על הזימון ההזוי של אלון חזן. זימון שהוא כתם על נבחרת ישראל. את הבושה הזאת צריך למחוק, ואם אנשי הנבחרת לא מבינים את זה - אז הקהל יבהיר להם את המצב.
כי עומר אצילי לא ראוי להלבנה שהוא זוכה לה. כשהנבחרת מזמנת אותו היא משדרת שזה בסדר לשכב עם קטינות, לא להתנצל על המעשה, ולהמשיך הלאה. שזה בסדר לנצל את מעמדך ככוכב, כי אתה מעל כולם. הנבחרת ויתרה על הערכים שלה, על הזכות שלה להיות קונצנזוס שכולם מתאחדים סביבו. היא בחרה את הצד הלא נכון, וזה עוד אחרי ההתכתבויות בין אצילי ומיכה שנחשפו על ידי העיתונאי אלמוג בוקר. התכתבויות שחשפו צד מחריד נוסף בפרשה האיומה הזאת. פרשה ש"כוכביה" לא נענשו עליה, להפך - הכדורגל הישראלי חיבק אותם אפילו יותר חזק. גם תקשורת הספורט לא הפסיקה לחבק אותם, גם אתמול חלקה קיבלה את הבוז בהלם מוחלט. השדר אמר ש"חלק מעודדים, חלק שורקים בוז" בעוד שבטלוויזיה שמעו בעיקר את הבוז הצורם (בעצם לא צורם, זה היה בוז נפלא), כתב אחר אמר ש"הוא חושש מעוד פרישות" (לא נראה שלנבחרת יהיה חסרים שחקנים מחליפים), ובשולחן הפרשנים בחרו להתעלם מהבוז כאילו הוא לא היה ודיברו רק על הניצחון.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
בשולחן הפרשנים בחרו להתעלם מהבוז כאילו הוא לא היה ודיברו רק על הניצחון
(צילום: עוז מועלם)
אלא שאוהדים רבים מתנגדים לחיבוק הזה. הם מתנגדים לכך ששחקן שעשה מעשה כזה ילבש את מדי הנבחרת וייצג את המדינה. הם חושבים שלא מגיע לו, למרות שאצילי הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה, למרות שהוא נבחר לשחקן העונה. הם לא רוצים אותו בנבחרת ומוכנים לוותר עליו. לתשומת ליבם של ראשי ההתאחדות, יוסי בניון ואלון חזן - כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם מזמנים את אצילי בפעם הבאה.