בית"ר ירושלים הודיעה הערב (חמישי) שאופיר קריאף, קפטן הקבוצה בן ה-32, חתם על חוזה חדש וימשיך לתפקד בקישור של הקבוצה גם בעונת המשחקים הבאה, עם אופציה לעונה נוספת. הוא עלה לקבוצה הבוגרת בקיץ 2011 ושיחק במדיה ארבע עונות, לפני שעבר למכבי חיפה. לאחר מכן שיחק גם בעירוני קריית שמונה וב-2018 שב למועדון נעוריו, אותו הוביל לזכייה בגביע לפני כחודש וחצי. בסך הכל הוא ערך 222 הופעות במדים הצהובים-שחורים.
קריאף אמר לאחר החתימה: "שמח להמשיך במקום שמזמן הפך לי לבית. גדלתי במקום הזה ולא היה לי ספק שאמשיך בצהוב ושחור. מחכה לאתגרים העומדים בפנינו. בהזדמנות זו מודה לאוהדים על כל התמיכה והאהבה, כבר מחכה לפגוש אתכם שוב. יאללה בית"ר!".
2 צפייה בגלריה
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים
222 הופעות במדי בית"ר. קריאף
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מוזי
מוזי
"הזדמנת מדהימה עבורי". מוזי
(צילום: בית"ר ירושלים)
עוד לפני כן, הודיעה בית"ר בית״ר על החתמתו של טימוטי מוזי, הקשר הדרום אפריקאי-ישראלי בן ה-21. הוא מגיע אליה לאחר ששיחק בעונה שעברה בעירוני קריית שמונה, שם שותף ב-31 משחקים בכלל המסגרות.
מוזי חתם בקבוצה לשלוש העונות הבאות והוא יצטרף לאימונים כבר מחר (שישי) ולאחר מכן ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה.
מוזי אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "זאת הזדמנת מדהימה עבורי להתקדם למועדון כמו בית"ר ירושלים. אני רוצה להודות לסוכן שלי ג׳קי דהן ולבית״ר על האמון. אני כבר מחכה לפגוש את הקהל האדיר הזה".