האם שניים מהכוכבים הגדולים של בית"ר ירושלים, יון ניקולאסקו ודנילו אספרייה, בדרך החוצה מהמועדון? כך לפחות זה נראה על-פי דיווחים שמגיעים היום (חמישי) מטורקיה ובולגריה.
העיתונאי לבנט אומיט ארול מפרסם כי טרבזונספור, האלופה הטורקית בעונת 2021/22, מעוניינת בחלוץ המולדבי, שרק לאחרונה כיכב עם צמד ב-2:3 המרשים של נבחרתו על פולין במוקדמות היורו. ניקולאסקו שיפר אז את מאזנו ל-12 שערים במדי מולדובה והפך למלך השערים שלה בכל הזמנים, לאחר שעקף את מאמנו סרגיי קלשצ'נקו, אקס מכבי חיפה, הפועל ת"א, בית"ר ירושלים ובני יהודה.
2 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יעזוב את בית וגן? ניקולאסקו
(צילום: עוז מועלם)
טרבזונספור, שסיימה את העונה החולפת "רק" במקום השישי, רוצה לשוב לקדמת הבמה ולכן, על-פי אותו פרסום, רוצה להתחזק משמעותית. הקבוצה מאומנת על ידי ננאד בייליצה הקרואטי ובסגל שלה נמצאים שמות מוכרים כמו מקסי גומס ואדין ויסקה. לפני שנתיים כיכב שם טוני וואקמה, עוד אחד שמכיר היטב את ליגת העל שלנו.
את הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של קישינב, המועדון הגדול במולדת שלו, קיים ניקולאסקו בן ה-24 לפני שבע שנים בלבד. הוא שיחק גם בליגה הבלארוסית וזכה עם שחטאר סולגירוסק באליפות, לאחר מכן עבר לוויטבסק, בה כבש תשעה שערים. לפני שנתיים וחצי הוא עוד עבר לדונאיסקה סטרדה הסלובקית, ממנה הושאל למכבי פ"ת ולבית"ר ירושלים, ועימה עוד הספיק לשחק במוקדמות הליגה האזורית. העונה סיפק 18 שערים ב-32 משחקים בכל המסגרות.
2 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים
דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים
מבוקש בבולגריה. אספרייה
(צילום: עוז מועלם)
ומטורקיה לבלוגריה. על-פי פרסום באתר "בליץ", צסק"א סופיה סגרה עם דנילו אספרייה. בדיווח נטען כי המחיר של אספרייה עלה בעקבות העונה הנהדרת שלו בבית"ר ירושלים, אבל הוא קרוב לחתימה. כזכור, הקולומביאני הכריז שהוא לא רוצה להמשיך לשחק בצהובים-שחורים, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט.