במידה ונבחרת ישראל תנצח מחר (שבת, 20:00) את קוסובו בפתיחת מוקדמות היורו, גורמים בה מתכוונים לפנות לביברס נאתכו, שנקבע מראש לבקשתו כי יהיה זה משחקו האחרון במדים הלאומיים, על מנת לנסות ולשכנעו להישאר בכל זאת עד לסיום הקמפיין.
נאתכו יגיע היום למסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול קוסובו בבלומפילד ויסביר את ההחלטה שלו, זו שהתגבשה כבר אחרי משחק הידידות בנובמבר האחרון מול קפריסין, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. אלא שאחרי שיחה עם המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן, שהבהירו לו כי הם רוצים שיהיה חלק מהסגל, הוחלט כי הוא יגיע לשני המשחקים הקרובים, אולם אמור לשחק רק מחר.
2 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו אימון נבחרת
ביברס נאתכו אימון נבחרת
ניסיונות שכנוע. נאתכו
(צילום: עוז מועלם)
"אין שום סיבה שנאתכו, שהוא סמל ומודל בנבחרת, לא יישאר עד לסיום הקמפיין בנובמבר. אם ננצח את קוסובו, שזה כבר מצביע על כיוון חיובי מבחינתנו, המטרה תהיה לשכנע אותו להישאר", אמר גורם בנבחרת.
הנבחרת, שהחליטה לסגור אתמול את אימון הבוקר לתקשורת, תקיים אחר הצהריים את האימון המסכם בבלומפילד אחרי מסיבת העיתונאים. כשעתיים לאחר מכן קוסובו תעלה לאימון המסכם שלה. בנבחרת הוחלט לזמן לראשונה את לירן רוטמן אחרי הפציעה של איאד אבו עביד שנגרע מהסגל. זאת מאחר ומבחינת חזן ניתן להשתמש כבלמים גם בדור פרץ או בעומרי גאנדלמן.
2 צפייה בגלריה
חזן
חזן
גיבש את ההרכב. חזן
(צילום: יאיר שגיא)
ההרכב של חזן ברור לקראת המשחק מחר וההתלבטויות שלו נפתרו: עומרי גלזר יפתח בשער, רז שלמה בהגנה, דולב חזיזה בעמדת הכנף מצד ימין ושון וייסמן בחוד. "נבחרת קוסובו מצוינת, יש בה לגיונרים מליגות בכירות. חלוץ של מאיורקה, הבלם הפותח של נאפולי, ועדיין בבית אנחנו צריכים לנצח כל נבחרת", אמר חזן לשחקנים.
בשל המעבר לשעון קיץ, המשחק יחל מחר סמוך לצאת השבת, כשייתכן מאוד כי יירד גשם בשעת המשחק בבלומפילד החשוף. עוד מכשול ל-30 אלף האוהדים של הנבחרת שימלאו את האיצטדיון: המשחק יחל בסמיכות למחאות בת"א. "אם הגענו למצב שבלומפילד סולד-אאוט כמה ימים לפני, זה מראה כמה חיבור יש לנבחרת", הסבירו בנבחרת.