נבחרת ישראל תפתח בשבת (20:00) את קמפיין מוקדמות יורו 2024 במשחק ביתי בבלומפילד מול קוסובו וההכנות אליו נמשכו גם היום (שלישי) עם אימון נוסף.
המאמן אלון חזן קיבל בשורה טובה כשהתברר כי ליאל עבדה לא סובל מקרע בשריר. עבדה, שנפצע אתמול באימון, לא סובל מקרע בשריר אלא בחבלה בלבד, אך עדיין לא ברור האם ישחק בשבת.
4 צפייה בגלריה
דסה
דסה
ממשיכים בהכנות. דסה ושחקני הנבחרת באימון
(צילום: יאיר שגיא)
4 צפייה בגלריה
חזן
חזן
אלון חזן מתדרך את השחקנים, הערב
(צילום: יאיר שגיא)
"יש הרגשה טובה, אנחנו מצפים למשחקים הראשונים", סיפר החלוץ שון וייסמן. "הנבחרת צריכה את אותי ואת כל השחקנים שפה. יש לנו נבחרת מדהימה וזה כיף, זו הרגשה של משהו חדש. יש לנו בית שאנחנו מכירים אותו, יש צוות מקצועי נהדר שמכין אותנו כמו שצריך ואנחנו נתכונן לקוסובו כל השבוע".
על המעבר לליגה השנייה בספרד, אמר וייסמן: "בסופו של דבר כמובן שיש אכזבה מעצמי, אבל אלו החיים. לפעמים צריך לקחת צעד אחורה כדי לקפוץ שני צעדים קדימה. יבוא היום ואני אדבר ואפרוק את מה שיש לי על הלב. עכשיו אני רק רוצה להעלות חיוך לילדים שיש פה".
4 צפייה בגלריה
פרץ ונאתכו
פרץ ונאתכו
פרץ ונאתכו עושים שמח לילדם באימון הפתוח
(צילום: יאיר שגיא)
על פטירת סבו, הוסיף וייסמן: "עברו שלושה-ארבעה חודשים. שם אני בסוג של בועה, עכשיו כשאני בארץ זה שוב חוזר. מקווה שהוא יושב שם, מחייך ויהיה מבסוט מהנכד שלו".
על הציפיות מהנבחרת: "קודם כל אני שמח שיש ציפיות, זה אומר שהנבחרת טובה והצבנו רף גבוה אחרי ליגת האומות. סומך על כולם פה. יש גישה טובה, אנשים טובים ושחקנים מצוינים. הקהל חוזר וזה מאוד חשוב וכמובן שבבית עם אצטדיון מלא אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת".
4 צפייה בגלריה
אימון נבחרת ישראל
אימון נבחרת ישראל
אימון נבחרת ישראל
(צילום: יאיר שגיא)
הקפטן אלי דסה דיבר גם כן לפני האימון: "זה כואב לי שזו ההתכנסות האחרונה של ביברס נאתכו. היו לנו המון שיחות וזה לא פשוט. ביברס זו דמות מאוד מרכזית בנבחרת. גם לי באופן אישי, הוא חנך אותי כקפטן. הייתה פה החלטה שקולה שלקחה זמן, צריך להעריך את זה. הלוואי ויהיו לנו עוד הרבה ביברס נאתכו".
מה היעד של הנבחרת? "יכולים וחייבים להילחם על המקום השני", הסביר דסה. "גם קוסובו נבחרת מאוד טובה, אז אי אפשר לזלזל בזה. המקום השני זו המטרה, אבל הדרך עוד ארוכה ונצטרך להשקיע עוד הרבה מאמץ".