שחקן העונה ומלך השערים של ליגת העל, עומר אצילי, שעזב את מכבי חיפה על מנת לחתום באל-עין מהאמירויות, עבר היום (שלישי) בדיקות רפואיות לקראת הצגתו במדי קבוצתו החדשה. הוא צפוי להרוויח 2 מיליון אירו נטו לעונה בחוזה לשלוש שנים. כזכור, אל-עין הודיעה ביום שישי האחרון כי היא הגיעה לסיכום עם מכבי חיפה על ההעברה, וההודעה על החתימה צפויה להגיע בהמשך היום.
אצילי הגיע למתחם האימונים של אל-עין, ובחשבון הטוויטר של המועדון הודיעו רשמית כי הוא ישחק בקבוצה: "עומר אצילי, השחקן החדש שלנו, הגיע למתחם האימונים ועבר בדיקות רפואיות", נכתב בציוץ. "הוא התקבל על ידי אנשי הקבוצה במתחם האימונים של המועדון, שנמצא באצטדיון".
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי מוצג באל-עין
עומר אצילי מוצג באל-עין
עומר אצילי עם חולצה עם הלוגו של אל-עין
(צילום: עמוד הטוויטר של אל-עין)
העסקה הבשילה לאחר שבועות ארוכים בהם ניהלה אל-עין מגעים עם אצילי, כאשר שתי קבוצות נוספות מהנסיכויות נטלו חלק במירוץ אחר השחקן - אל-וואחדה ואל-ג'זירה. יחד עם המענקים השונים שהוכנסו לחוזהו, כמו הישגיות וכיבוש שערים, השכר של אצילי צפוי להגיע לכ-3 מיליון אירו (12 מיליון שקל).
סעיף השחרור של אצילי (29), שכבש בעונה שחלפה 22 שערי ליגה ובישל 12, עומד על 2 מיליון אירו, ועם השלמת המעבר הוא צפוי להפוך לכדורגלן היהודי הראשון שמשחק באיחוד האמירויות.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי עובר בדיקות רפואיות באל-עין
עומר אצילי עובר בדיקות רפואיות באל-עין
עומר אצילי עובר בדיקות רפואיות באל עין
(צילום: עמוד הטוויטר של אל עין)
אחד השיקול המרכזיים להחלטה של אצילי ללכת על אופציית אל-עין, הייתה זהות המאמן – אלפרד סחרודר, שאימן בעבר את איאקס, טוונטה וקלאב ברוז', ושימש עוזר מאמן לרונלד קומאן בברצלונה.

אימפריה בכדורגל הערבי

אל-עין, אחד המועדונים הגדולים בכדורגל הערבי, הפך לשם דבר בזכות העלייה לגמר גביע העולם למועדונים ב-2018. הקבוצה מאבו-דאבי ניצחה את ריבר פלייט הארגנטינאית ועלתה לגמר שם הפסידה לריאל מדריד. את העונה החולפת סיימה הקבוצה במקום השני בליגה המקומית, ובמרחק שלוש נקודות מהאלופה שבאב אל-אהלי. אחד מהשמות המוכרים בישראל שלבשו את מדי אל-עין הוא לא אחר מאשר שחקן בית"ר ירושלים, דנילו אספרייה, שאפילו הביע את רצונו לחזור אליה.