הפועל חדרה חגגה בשבת האחרונה ניצחון משמעותי בקרב ההישרדות שלה בליגת העל, 0:1 נגד בני סכנין, אבל עבורה ובעיקר עבור הקפטן שלה, מנשה זלקה, היה מדובר ביותר מעוד שלוש נקודות. זאת לאחר שחלק מאוהדי הקבוצה האורחת ביזו את ההמנון ושרקו שריקות בוז לעברו.
כזכור, זלקה גויס למילואים יומיים לאחר מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, ושירת במשך 115 יום כמטוליסט ביחידה שלו, גדס"ר צנחנים 6226, פלוגת העורב, ובכל התקופה הזו נלחם בזירה הצפונית.
1 צפייה בגלריה
זלקה חוגג בסיום הניצחון על בני סכנין
זלקה חוגג בסיום הניצחון על בני סכנין
זלקה חוגג בסיום הניצחון על בני סכנין
(צילום: רועי כפיר, ONE)
היום (רביעי) שר התרבות והספורט מיקי זוהר נפגש עם זלקה ומנכ"ל המועדון אלי דגני, לאחר קריאות אוהדי בני סכנין, במטרה לחזק את קפטן חדרה.
זוהר אמר בפגישה: "מנשה זלקה מייצג את הישראלי היפה, שבזמן אמת עזב הכל והתגייס להגן על המדינה שלנו. לא ניתן שיבזו חיילי מילואים ולא ניתן יד לביזוי ולהשפלת חיילי צה"ל".
בריאיון לאולפן ynet ביום ראשון האחרון, אמר זלקה: "מה זעקו שם? ממחבל ורוצח, ועד קללות יותר חמורות. וזה כואב במיוחד בימים כאלה כשיש מלחמה, הרוגים, משפחות שכולות. חשבתי לתומי שאולי אחרי ה-7 באוקטובר זה יהיה קצת שונה, משהו אצל אנשים יהיה אחרת אבל כנראה שזה לא כי זה היה גם במשחק אחר נגד קבוצה מהמגזר הערבי, נגד בני ריינה. הקללות האלה נשמעו נגדי ונגד חיילי צה"ל וצה"ל. הפגיעה הזאת בסמלי המדינה, בהמנון, בדגל, בקללות כלפי חיילים - זה משהו שצריך להיכחד, שצריך לגדוע אותו".