יוסי אבוקסיס קרוב לחתימה בהפועל ת"א. המאמן נפגש הערב (ראשון) עם מנהל מחלקת הכדורגל של האדומים חן סול, שהציע לו חוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת, משכורת של 150 אלף אירו לעונה ופיצוי מלא במקרה של פיטורים. השיחה הייתה טובה, ואבוקסיס יחזיר לסול תשובה בימים הקרובים, אך ההערכה היא כהמהלך ייצא לפועל.
בהפועל ת"א מעוניים שאבוקסיס יעביר את האימון כבר ביום שלישי, כדי שהקבוצה תהיה מוכנה למשחק בשבת (17:30) מול הפועל חדרה. אחרי פיטוריו של בורחה למה, חיפשו האדומים מחליף, כשהבעלים דייויד מינצברג לחץ להחתים מאמן ישראלי בכיר. אחרי סירובו של מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים, מינצברג פנה לאבוקסיס.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
המועמד המוביל. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, לאחר שהתלונן על הקללות שספג ביום שלישי האחרון מאוהדי בית"ר ירושלים בסיום ה-2:2 בטדי מול הפועל פ"ת, הודיעו הצהובים-שחורים כי אבוקסיס עזב את הקבוצה. המאמן עצמו זעם ותקף את בית"ר: "זה שקר, ברק אברמוב דיבר איתי ואמר לי 'אחרי מה שהיה לך עם האוהדים, אתה לא יכול להיות בבית"ר'. ברק שאל אותי אם יש משהו עם הפועל ת"א, אמרתי לו שאני תחת חוזה ורק אם לא אהיה בבית"ר זאת אופציה. מחפשים לפגוע בי".
מיד לאחר הנתק מבית"ר וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, אבוקסיס סיכם בהפועל ת"א, צעד שגרר מתקפה מצד ברק אברמוב שכינה אותו "כפוי טובה".
הפועל ת"א חגגה אתמול ניצחון ראשון אחרי תשעה משחקים (1:3 על אשדוד) וסלים טועמה, שעמד על הקווים, אמר: "אשמח שאבוקסיס יגיע להפועל ת"א, הוא מאמן מצוין שישדרג אותנו".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל ת"א חוגגים, אתמול מול אשדוד
(צילום: טל שחר)
אחד השחקנים הבכירים בהפועל ת"א הוסיף: "יש פה סגל ששווה פלייאוף עליון, רק שחצי שנה היינו בלי מאמן, ועם טועמה הוכחנו מה אנחנו שווים. תתארו מה יקרה פה ברגע שאבוקסיס יגיע, הוא אחד משני המאמנים הכי טובים בליגה כיום".
אחרי שהחתימה את החלוץ הגמבי, בובאקר טאמבדו, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, האדומים צפויים להתחזק גם בדוד קופרמן, המגן השמאלי של מ.ס אשדוד, ששותף העונה בשמונה משחקים.
פורסם לראשונה: 06:00, 04.02.24