בית"ר ירושלים תקבל בימים הקרובים החלטה את מי מבין שני הבלמים הישראלים להחתים: עומר קורסיה ששיחק בעונה החולפת באנסוסיס נאון פאראלימני הקפריסאית או את היהודי מיכאל מולדר ששיחק בדן-האג מליגת המשנה בהולנד.
אחרי ההחתמה של אוראל דגני וההתרחקות של אורי דהן שעשוי להישאר במכבי חיפה, מעבר להחתמה של בלם זר בכיר, המטרה להחתים את אחד מהשניים, כשמתברר כי שניהם הגיעו למחנה האימונים בבולגריה על מנת לקבל החלטה לגבי הבחירה באחד מהם.
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
מחפש עוד בלם ישראלי. יוסי אבוקסיס
(צילום: נחום סגל)
קורסיה שגדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א, ולאחר מכן עבר לרמת-השרון ומשם להפועל פ"ת. בעונה החולפת הוא שיחק עשרים משחקים בליגה הקפריסאית הבכירה. ב-11 משחקים הוא פתח בהרכב ויכול לשחק גם כמגן וקשר אחורי. רק במידה ומולדר, יהודי בעל אזרחות הולנדית שיכול לשחק כישראלי, יתפשר לגבי שכרו, הוא יוחתם בבית"ר.
אחרי שדנילו אספרייה שבר את הכלים, כפי שנחשף ב-ynet, שהבהיר לבעלים ברק אברמוב כי אינו מתכוון לשחק במועדון, צסק"א סופיה העבירה הצעה לבית"ר לפיה היא מעוניינת בו. עם זאת, לאור ההתנהלות שלו, כולל סדרת הציוצים שלו מערב שבת, הובהר כי לו כי רק במידה וסופיה תעביר 300 אלף אירו, הוא יעבור אליה, אחרת יישאר בבית"ר.
בקבוצה לא מבינים את התנהלות הדיינים, כשאחרי שכבר לפני שבוע התקיים דיון בהרכב מורחב של חמישה דיינים בערעור בבית הדין העליון על הרחקת הקבוצה ממפעל הגביע בעונה הבאה, עדיין אין תשובה. מאחורי הקלעים מבינים בהתאחדות את הסערה שעשויה להגיע במידה והענישה תישאר, זאת לאור ההצהרה הבלעדית של אברמוב ב-ynet כי ישבית את הפעילות של המועדון. בשלב זה כבר הודיע אברמוב להתאחדות ולמנהלת כי הקבוצה לא תתייצב בעוד פחות משבועיים לאלוף האלופים במידה ולא תשונה הענישה לגביו.