הופסקה זמנית פעילותה של בית"ר ירושלים, כך הודיעה היום (חמישי) מינהלת הליגה לאחר קבלת תוצאות בדיקות הקורונה שעברו השחקנים והצוות המקצועי. בסופו של דבר נמצאו עוד תשעה נדבקים, ובסך הכל 19 נדבקים בקבוצה. לכן הוחלט במינהלת להפסיק את האימונים וכמובן לבטל את המשחק מול מכבי פתח תקווה שהיה אמור להתקיים ביום שבת.
מהמינהלת נמסר: "משרד הבריאות קבע כי פעילות הקבוצה תופסק באופן זמני לחלוטין (אימונים ומשחקים). המשמעות היא שהמשחק של בית"ר במסגרת המחזור ה-18, מול מכבי פ"ת, שתוכנן להיערך ביום שבת - נדחה. בתחילת השבוע יעברו שחקני הקבוצה ואנשי הצוות שנמצאו שליליים בדיקות נוספות לקביעת סטטוס החזרה לפעילות. אנו מאחלים החלמה מהירה לשחקני הקבוצה ואנשי הצוות".
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר באימון
אוהדי בית"ר באימון
הופסקה פעילות הקבוצה. שחקני בית"ר ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
2 צפייה בגלריה
עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה ואורן ביטון
עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה ואורן ביטון
הסטורי הבעייתי
(מתוך הסטורי של אלירן עטר)
ביממה האחרונה מספר שחקנים דיווחו על תסמינים, עברו את הבדיקה ושוחררו לביתם. אימון הקבוצה שתוכנן להיערך הבוקר בוטל עוד טרם הודעת המינהלת והשחקנים שחשים בטוב קיבלו תוכנית עבודה פרטנית. מול הפועל תל אביב בית"ר שיחקה ללא מיכאל אוחנה, עידן ורד, תמיר עדי, סנטיאגו אוקמפוס, עוזיאל פרדו ורועי פדידה, כולם נעדרו בשל הידבקות בנגיף. האדומים נשלחו לבדיקות קורונה, אותם יעברו מחר בבוקר.
הסיפור המעניין בנוגע לוורד זה שהוא חזר באמצע השבוע שעבר מהמשחק מול קריית שמונה - ובניגוד להנחיות - באותו הרכב יחד עם אורן ביטון, אלירן עטר וירדן שועה. את זה ראו בבירור בתמונת סטורי שהעלה עטר בחשבון האינסטגרם שלו. כל השלושה האחרונים היו בסגל מול הפועל ת"א, עטר ושועה אף פתחו בהרכב.
פורסם לראשונה: 09:48, 28.01.21