מוטל'ה שפיגלר, גדול המבקיעים בתולדות נבחרת ישראל עם 33 שערים, התראיין הבוקר (ראשון) לאולפן ynet ודיבר על התצוגה של הכחולים-לבנים מול אוסטריה בסמי עופר (2:5), על ערן זהבי שכבש צמד ועלה ל-31 שערים במדים הלאומיים ועל שריקות הבוז למונס דאבור.
"אי אפשר שלא ליהנות מתצוגה כזאת של הנבחרת, בכל קנה מידה", החמיא שחקן העבר האגדי להופעה של הנבחרת במוקדמות המונדיאל. "זה שכאן בארץ אוהבים לדבר על כדורגל יותר מפוליטיקה לא צריך להשפיע על הנבחרת. אתמול זו הייתה תצוגה, ניצחון משכנע, נגמר. השחקנים כבר אמורים לחשוב על המשחק ביום שני בדנמרק שניצחה בקושי את איי פארו".
2 צפייה בגלריה
מוטל'ה שפיגלר
מוטל'ה שפיגלר
מפרגן לזהבי. מוטל'ה שפיגלר
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי והנבחרת חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
מה דעתך על קריאות הבוז שהיו? "אני לא אוהב את זה, אני חוזר חודש לאחור כששרקו בוז למגן הימני של פריז סן ז'רמן (אשרף חכימי) בבלומפילד, ואני פשוט נכנסתי לאוטו ונסעתי הביתה. אני לא רוצה להיות שותף לדברים מהסוג הזה, אבל היות ואני כאן לא בשביל לשנות את העולם, אני נהנה ממה שאני נהנה ואתם תטפלו בכל היתר".
בוא נדבר על מה שבסכנה - שיא השערים שלך בנבחרת. "אתה בסכנה, אתה אפילו לא יודע. לא, עכשיו ברצינות, השיא הזה כבר מזמן לא דבר שאני אוחז בו בבוקר, אני..."
אבל ערן זהבי לא מפסיק להבקיע ועכשיו מתקרב אליך. "אל תדבר בזלזול לא על זהבי ובוודאי על השיא של השערים, עזוב אותי, שיא השערים שייך לשחקן עבר וזהבי משחק היום. אנחנו שיחקנו באסיה, לנו היה יותר קל. עזוב אותי, מה שהוא עושה זה מדהים וצריך לכבד אותו ולדבר על מה שהוא עושה, לא צריך עכשיו להתחיל לרעוד ולהגיד שאני פוחד".