אחרי הביקור החשאי של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, בביתו הפרטי של ערן זהבי בסביון, בניסיון לשכנעו לשוב לנבחרת ישראל ללא תנאים מוקדמים - נראה שהחלוץ לא יחזור לסגל.
מאחורי הקלעים עוד יהיה ניסיון אחרון להשיב את זהבי לנבחרת - למרות שהמנהל המקצועי, יוסי בניון, לא שינה את המדיניות של לינה בחדרים זוגיים, אולם הוא לא צלח לאחר ששני הצדדים מתבצרים בעמדותיהם. "בנבחרת ישראל רוצים שערן זהבי יחזור, זה תלוי רק בו. זאת ההזדמנות האחרונה שלו, הרכבת עוד שנייה יוצאת מהתחנה", אמרו בהתאחדות.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
כנראה שלא יהיה בסגל. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בשל יישור הקו בין זוארץ לבניון בכל הקשור למדיניות הלינה בנבחרת, אם לא יהיה שינוי ברגע האחרון - זהבי לא יחזור לנבחרת. "אני זמין לנבחרת ישראל, אבל היושר המקצועי שלי מעל הכל, דרכו הגעתי לאן שהגעתי", הבהיר זהבי בשיחות שניהל עם חבריו בקריית-שלום, ולמעשה הבהיר כי אינו מתכוון לסגת מהדרישה שלו לשוב לסגל רק במקרה של לינה בחדר יחיד.
זהבי בשום שלב של הפגישות, שהוא בעצמו ניהל, לא ביקש להבטיח לו מקום בהרכב, בדיוק כפי שנהג בכל תחנה בקריירה שלו, ולכן עניין היושר המקצועי מבחינתו הוא הצורך בלינה בחדר יחיד כפי שהיה נהוג איתו בשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי בשום שלב של הפגישות, שהוא בעצמו ניהל, לא ביקש להבטיח לו מקום בהרכב
(צילום: עוז מועלם)
נראה כי בכל מקרה חזן מתכוון לפתוח במשחק הראשון במוקדמות היורו מול קוסובו (25.3) עם תאי בריבו מוולפסברגר האוסטרית, שנמצא בכושר מצוין וכבש כבר 17 שערים בכל המסגרות העונה. גם שון וייסמן, שעבר לאחרונה לגרנאדה מהליגה השנייה בספרד, נמצא בתמונת ההרכב. במידה וזהבי אכן לא יחזור, מי שצפוי לקבל זימון הוא דין דוד ממכבי חיפה.