מתוך הנחת העבודה באופ"א כי נבחרת ישראל עדיין לא תוכל לארח את משחק חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול איסלנד במרץ הקרוב - מציאות שכמובן יכולה להשתנות בהתאם להתפתחויות בחודשים הקרובים - בהתאחדות לכדורגל יצטרכו להכין לעצמם אלטרנטיבה לאירוח המשחק.
ההערכה כי במידה ולא ניתן יהיה לארח את המשחק בבלומפילד, ישראל תנדוד שוב להונגריה, אך לא תרצה לקיים את המפגש בפאנצ'ו ארנה המכיל רק 3,800 מקומות ישיבה. יעד נוסף שבהתאחדות יבחנו הוא סרביה, בה תארח בשבת מכבי ת"א את משחקה בקונפרנס ליג מול זוריה. יעדים נוספים שייבחנו הם יוון וקפריסין, אולם לפחות לקראת אירוח משחקי המועדונים באירופה והנבחרת - העדיפות ניתנה גם ברמה הביטחונית להונגריה ולסרביה.
1 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
היכן תארח את איסלנד? נבחרת ישראל
(צילום: REUTERS/Albert Gea)
"קיבלנו את ההגרלה הטובה יותר", הודו שחקנים בנבחרת ישראל אחרי שהתברר כי היריבה בחצי הגמר תהיה איסלנד. "זו נבחרת שסיימנו מולה פעמיים בתיקו, אז אי אפשר לדעת מה יהיה. אם רוצים לעלות ליורו צריכים לנצח את שני המשחקים האלו, זו שוב הזדמנות גדולה מבחינתנו".
בחצי הגמר המקביל תארח בוסניה את אוקראינה העדיפה. המנצחת תשחק בביתה מול ישראל או איסלנד. אם אוקראינה תעלה, משחק הגמר ייערך ככל הנראה בלברקוזן או המבורג, שני היעדים שאירחו את הנבחרת האוקראינית ושחטאר דונייצק בליגת האלופות.