עסקת רכישת רבע מהבעלות על הפועל ת"א על ידי שי שצברג על סף פיצוץ, כפי שפורסם ברביעי האחרון ב-ynet, זאת אחרי שאחד הסעיפים שסוכמו מול זאב גרינברג, שהיה אמור למכור את אחוזיו לשצברג, לפיו מאיר תושב יהיה ערב על העסקה לא יתקיים.
שצברג, שיצא בהצהרות מפוצצות אחרי חשיפת הסיכום בינו לבין בעלי המועדון, סיכם מול גרינברג כי ישלם לו את הלוואת הבעלים שלו, 2.5 מיליון שקל, אולם גרינברג דרש כי תועמד ערבות אישית מצידו של תושב, המחזיק ב-37.5 אחוזי בעלות בהפועל ת"א.
3 צפייה בגלריה
שי שצברג
שי שצברג
יצא בהצהרות מפוצצות. שצברג
(מתוך האינסטגרם של שי שצברג)
הנטייה של תושב כרגע היא שלא להעמיד את הערבות, מה שלא יוכל להוציא לפועל את העסקה. בסיכום בין שצברג לתושב הוא התחייב להעמיד מדי עונה תקציב של 1.5 מיליון שקלים בדיוק כמו תושב.
גרינברג בכל מקרה לא ימשיך, ועתה יהיה ניסיון למכור את חלקו לאיש עסקים אחר במידה שעסקת שצברג תרד כפי שנראה מהפרק, כשישנם עוד גורמים שמנסים להחיות אותה.
3 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
מצוי במתיחות עם פרידמן. גרינברג
(צילום: עוז מועלם)
גרינברג מצוי במתיחות קשה מול המנכ"לית אודליה פרידמן, שהוא זה שצירף אותה למועדון. במקביל, מנסים הבעלים הנוכחיים לאתר בעלים חדש, אולם זה לא יקרה לפחות עד לקיץ בגלל עננת חובות פיפ"א.

חשש שאלטמן ייעדר מהגביע

"קלינגר כישלון גדול השנה", סיפר אחד הבעלים הבוקר. "אם מישהו חושב שהפועל נשארת בליגה זה איזה הישג, זה שטויות, זו קבוצה שהייתה צריכה לעשות פלייאוף עליון".
יחד עם זאת, למרות הביקורת הנוקבת מצד בעלים כלפי קלינגר, בשל מצב המאמנים בשוק ייתכן כי הוא יישאר וגביע המדינה עשוי להיות אלמנט מכריע לגבי עתידו, כשבכל מקרה עד שהקבוצה לא תשרוד סופית בליגה, לא ידברו עם המאמן על העונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר על הקווים
ניר קלינגר על הקווים
חוטף אש. קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
הקפטן עומרי אלטמן, שמסיים את חוזהו בקיץ האחרון, יעבור מחר בדיקת MRI בשל הפגיעה בקרסול במשחק אמש נגד מכבי נתניה, כשבקבוצה מקווים כי לא מדובר בהיעדרות ארוכה מדי, והוא ועוד יוכל לחזור לשחק העונה.