בתחילת החודש היה נראה שחלום האליפות של מכבי חיפה רחוק מתמיד. הפער בצמרת היה עוד 10 נקודות והקבוצה של מסאי דגו התקשתה אפילו מול נועלת הטבלה דאז, הפועל פ"ת, מולה סיימה ב-2:2. מאז המומנטום השתנה לחלוטין. הירוקים לא מפסיקים לנצח, מכבי ת"א למעוד, ורק שלוש נקודות מפרידות בין השתיים.
אתמול (ראשון) מכבי חיפה רשמה אולי את משחקה הטוב ביותר העונה - 0:5 מוחץ על מכבי פ"ת, אך למרות זאת מעוניינת להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי. ולא רק היא, גם מכבי ת"א. ל-ynet נודע כי השתיים גם רודפות אחרי אותו שחקן - שגיב יחזקאל.
2 צפייה בגלריה
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
בדרך חזרה לליגת העל? יחזקאל
(צילום: האתר הרשמי של אנטליהספור)
צריך לזכור שיחזקאל יוכל לעבור לאחת מהן רק במידה ויקבל את אישור פיפ"א לשחק בקבוצה שלישית העונה. אם לא, רוב הסיכויים שיגיע למועדון ממנו עבר לאנטליהספור הטורקית - והוא גם כן מליגת העל: הפועל באר-שבע.
יחזקאל, שהמחווה שביצע אתמול לחטופים הישראלים בעזה לאחר כיבוש שער במדי קבוצתו אנטליהספור הובילה למעצר נגדו בטענה ל"הסתה לשנאה ועוינות", שוחרר עד תום ההליכים ואמור לשוב עוד הערב חזרה לישראל.
2 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל
גם באר-שבע מעוניינת. יחזקאל
(צילום: עוז מועלם)
יחזקאל הצטרף לאנטליהספור מהפועל באר-שבע בספטמבר האחרון וחתם על חוזה לשלוש שנים, אך אתמול, כאמור, החליטה הקבוצה להיפרד ממנו בעקבות המחווה והסערה שהגיעה בעקבותיה בטורקיה. הוא הספיק לכבוש שישה שערים ב-12 הופעות בליגה הטורקית והפך לאחד השחקנים הבולטים בקבוצתו.
שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של חיפה הוא עדן קארצב. עתידו של קארצב בטורקיה לא ברור. שחקנה של איסטנבול בשאקשהיר העלה אתמול סטורי לחשבון האינסטגרם שלו ובו קריאה להשבת החטופים הישראלים שמוחזקים על ידי חמאס - והבוקר החלה הסתה כנגדו. ראשי קבוצתו התעלמו תחילה מהפוסט, אלא שאחרי שנוצרה סערה אצל התקשורת והאוהדים, פרסמו הודעה רשמית בנושא והודיעו כי "תיפתח חקירה נגדו".
פורסם לראשונה: 06:00, 15.01.24