מוחמד אבו פאני עובר לפרנצווארוש. קשר מכבי חיפה חתם באלופת הונגריה לארבע שנים במהלכן ירוויח 550 אלף אירו לעונה, כאשר אלופת ישראל תקבל תמורתו מיליון וחצי אירו.
אבו פאני (25) רשם במדי מכבי חיפה 145 הופעות (ליגת העל, גביע המדינה ואירופה). הופעת הבכורה שלו הייתה אי שם בעונת 2016/17, בניצחון 0:1 על בני סכנין. אחרי שיצא לשלוש עונות השאלה, תחילה בהפועל ר"ג ולאחר מכן בהפועל חדרה, חזר בקיץ 2020 למדים הירוקים והיווה בורג מרכזי בשושלת שזכתה בשלוש אליפויות.
1 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני. עובר לאירופה
(צילום: עוז מועלם )
מדובר במכה רצינית עבור מכבי חיפה, שאיבדה בקיץ הנוכחי גם את המאמן ברק בכר שעזב לכוכב האדום בלגרד ואת מלך השערים עומר אצילי שחתם באל-עין מאיחוד האמירויות. אמנם מכבי חיפה איבדה שני שחקנים משמעותיים, אבל היא קיבלה תמורתם 3.5 מיליון אירו, כסף שבוודאי יעזור לה למצוא מחליפים ראויים.
פרנצווארוש, אחד המועדונים הוותיקים בהונגריה והמצליח ביותר (34 אליפויות ו-24 גביעי מדינה) נוסד ב-1899, ונקרא על שם הרובע הדרום מזרחי בבירה בודפשט. אחרי שהתרגל אבו פאני בעונות האחרונות לקבל דחיפה מ"הקופים הירוקים", אוהדי הקבוצה החדשה מתהדרים בכינוי "הנשרים הירוקים". גם את העונה שחלפה סיימה הקבוצה עם תואר האליפות, כשהשאיפה שלה היא לרשום בעונה הקרובה הופעה שלישית בהיסטוריה בליגת האלופות. כמו מכבי חיפה, גם אלופת הונגריה תתחיל את דרכה בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, אבל אם תעבור אותו היא תהיה מדורגת גם בסיבוב השני.