אופ"א החליטה היום (ראשון) לדחות את המשחק בין ישראל לשווייץ שהיה אמור להיערך ביום חמישי הקרוב בבלומפילד. כרגע, אין עוד החלטה בנוגע למשחק מול קוסובו שאמור להיערך בעוד שבוע. גם שני המשחקים של הנבחרת הצעירה מול גרמניה ואסטוניה נדחו.
יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ שוחח ביממה האחרונה עם בכירי אופ"א, וביקש מהם לדחות את צמד המשחקים למועד אחר. עדיין לא ברור האם ישראל תשחק מול קוסובו בפרישטינה, כאשר אופ"א כתבה בהודעתה כי היא תודיע בימים הקרובים האם המשחק יתקיים במועדו. "אנחנו נישאר בקשר עם כל הנבחרות ונחליט בקרוב", נכתב בהודעת הארגון.
3 צפייה בגלריה
דורון ליידנר, זקי אמדוני, תאי בריבו שווייץ ישראל
דורון ליידנר, זקי אמדוני, תאי בריבו שווייץ ישראל
תאי בריבו ודורון ליידנר במשחק הקודם נגד שווייץ
(צילום: Fabrice COFFRINI / AFP)
מתקפת פתע על ישראל: עשרות בני ערובה נחטפו - משדר מיוחד יוסי קופרווסר
(צילום: ירון ברנר)
יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, שוחח כאמור עם ראשי אופ"א וביקש לדחות את המשחקים מול קוסובו ושווייץ. הוא ביקש מאופ"א שלא תעביר את המשחק מול שווייץ למקום אחר (כמו יוון או קפריסין) בטענה לחוסר ספורטיביות.
בנוסף, נאמר כי שחקני הנבחרת לא מרוכזים בספורט נוכח ההתקפה על ישראל ויש להתחשב בכך. לפיכך, דרש זוארץ קביעת מועדים חדשים לקיום צמד המשחקים של הנבחרת בחלון הקרוב, כמו גם למשחקי הנבחרת הצעירה במוקדמות היורו (מול אסטוניה וגרמניה), וכאמור בקשתו התקלה. "התכנסות שתי הנבחרות נדחתה כרגע", הודיעה אתמול ההתאחדות, שביצעה את המהלך על מנת להציג בפני אופ"א כי מבחינתה לא ניתן לקיים את המשחקים הקרובים.
3 צפייה בגלריה
שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ
שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ
שינו זוארץ. המשחק נדחה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שווייץ ישראל
שווייץ ישראל
הנבחרת לא תתכנס
(צילום: EPA/SALVATORE DI NOLFI)
פורסם לראשונה: 06:00, 08.10.23