עידן ברק אברמוב בבית"ר ירושלים יצא היום (רביעי) לדרך, עם הודעתו על רכישת הקבוצה מידיו של משה חוגג. נכון, בית"ר קיבלה ארכה נוספת מבקרת התקציבים - עד מחר ב-16:00 - כדי שהעניינים הבירוקרטיים יושלמו ואברמוב יהפוך באופן רשמי לבעלים, אבל ברור לכולם שהירושלמים ישחקו בעונה הקרובה בליגת העל.
עד כמה שזה יישמע מצחיק, בית"ר, למרות שלא שיחקה כלל בגביע הטוטו, כבר יצאה למחנה אימונים באוסטריה וצירפה אפילו מספר שחקנים. אברמוב, אגב, התחייב להציב תקציב שכר שחקנים של 12.5 מיליון שקל. התקציב הכללי יעמוד על 40 מיליון שקל, אולם נתח משמעותי ממנו - 16-17 מיליון שקל - יופנה לטובת כיסוי חובות.
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב עם יוסי אבוקסיס
ברק אברמוב עם יוסי אבוקסיס
שוב ביחד. אברמוב ואבוקסיס
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
הכוכב הגדול נשאר בבית וגן. שועה
(צילום: עוז מועלם)
המטרה הראשונה של בית"ר בעונת הבכורה של אברמוב כבעלים תהיה קודם כל לא להסתבך בתחתית ולהבטיח כמה שיותר מוקדם את ההישארות בליגת העל. אברמוב יהנה מעבודה עם חברו הקרוב, המאמן יוסי אבוקסיס, עימו שיתף פעולה בבני יהודה, שם השניים זכו בגביע המדינה בעונת 2018/19.
אז מי כרגע נמצא בבית"ר? מהסגל של העונה שעברה נשארו שחקנים כמו ירדן שועה, אוראל דגני, מקס גרצ'קין, דן עזריה, אופיר קריאף ואביאל זרגרי, שצפוי להימכר למכבי חיפה ולהישאר בבית וגן כמושאל. עד כה הוחתמו חמישה שחקנים חדשים: איתמר ישראלי, בר כהן, אבישי כהן, אור זהבי וחגי גולדנברג. שני הזרים החתומים הם חלאופילו פלייטר ואקס הפועל באר שבע דנילו אספרייה. בנוסף, סתיו נחמני, החלוץ השייך למכבי חיפה, צפוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים במסגרת עסקת זרגרי. אברמוב מתכנן לצרף עוד שלושה-ארבעה שחקנים בתקציב מצומצם, כשהשמות שעלו הם אלה של תמיר גלזר ועמית כהן, כנראה לצד שני זרים בעלות נמוכה.
3 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה
דנילו אספרייה
חיזוק בהתקפה. אספרייה
(צילום: עוז מועלם)
ללא קשר לשחקנים שיצורפו, אברמוב אמור להתחיל לבנות את הכוורת סביבו, שתכלול ככל הנראה את כפיר אדרי ודורון אוסידון. השניים עבדו תחת אברמוב בבני יהודה. הבעלים החדש צפוי להיפגש עם המנכ"ל מוני ברוש והחשב חיים נבון כדי לקבל דו"ח מצב, ובמקביל לקדם את מכירת המנויים - אחד הסיפורים המעניינים בקבוצה. נכון לרגע זה, מכירות המנויים עוד לא החלה.