אוסקר גלוך, שצפוי לפתוח בהרכב מול מכבי חיפה הערב (שני), שיתף ביממה האחרונה את חבריו לחדר ההלבשה בשביעות רצונו מהמעבר הצפוי לרד בול זלצבורג. בין היתר הוא אמר להם: "זלצבורג זו אימפריה לצעירים".
מתחממים לקראת משחק העונה - כתבות נוספות
נציגיה של זלצבורג, שנחתו בישראל ויגיעו הערב לבלומפילד כדי לצפות בגלוך, ייפגשו מחר עם ראשי מכבי ת"א, אחרי שכבר העבירו להם מייל מסודר לפיו החליטו לממש את סעיף היציאה בחוזה של הקשר, שעומד על שבעה מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך שחקן מכבי ת"א מול קונסטנטינוס סוטיריו שחקן הפועל חיפה
אוסקר גלוך שחקן מכבי ת"א מול קונסטנטינוס סוטיריו שחקן הפועל חיפה
מתרגש לקראת המעבר. גלוך
(צילום: עוז מועלם)
לפי החוזה של גלוך במכבי ת"א, שנחתם רק לפני מספר חודשים וכלל מענק של מיליון שקל, הוא אמור לקבל 10 אחוזים מדמי ההעברה, כלומר 700 אלף אירו. בפגישה עם האוסטרים תדרוש מכבי ת"א להכניס סעיף מכירה עתידי שיעניק לה 25-20 אחוז במקרה שזלצבורג תמכור בהמשך את גלוך לקבוצה אחרת.
שכר הבסיס של גלוך בזלצבורג, שנמצאת במחנה אימונים בספרד ותשחק בעוד פחות משבועיים ברבע גמר הגביע האוסטרי נגד שטורם גראץ, יעמוד על כ-600 אלף אירו, לעומת שכר חייל שעומד כיום על 5,300 שקל בחודש. יחד עם הבונוסים השונים יוכל גלוך להגיע לשכר של מיליון אירו בעונה. אף שבתקשורת הספרדית דווח כי ברצלונה נחושה לצרפו ועשויה לבצע מחטף של הרגע האחרון, אם לא תהיה הפתעה מיוחדת עשוי גלוך להצטרף למחנה האימונים של זלצבורג בספרד כבר בימים הקרובים.
2 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה
אייטור קראנקה
ישמור על קו שלושת הבלמים מול מכבי חיפה. קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
למרות תשומת הלב הרבה שמושך גלוך, במכבי ת"א מתרכזים לקראת המשחק הערב בבלומפילד (20:30) מול מכבי חיפה, במה שהם מכנים כ"משחק ההזדמנות האחרונה" להציל את העונה. הפער מהאלופה עומד על שמונה נקודות, ואם הצהובים לא יצליחו לצמצם אותו - קשה לראות איך ניתן יהיה לסגור בהמשך את הפער מהירוקים.
המאמן אייטור קראנקה צפוי להמשיך לפתוח עם קו שלושת הבלמים, כשאת מקומו של דריק לוקאסן המורחק צפוי לתפוס שחר פיבן. דור פרץ עשוי לשוב לקישור יחד עם גבי קניקובסקי, ומקדימה ישחקו יחד עם גלוך, גם ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי. "זה משחק שאם ננצח בו, כל הליגה נפתחת", אמרו שחקנים במכבי ת"א. "אם נפסיד, כבר יהיה קשה לחזור מזה".

חזיזה יעבור מבחן כשירות

בצד של מכבי חיפה, דולב חזיזה חש רגישות בשריר האחורי באימון המסכם, אך הוא מתעקש לשחק. ברק בכר והצוות המקצועי יקבלו החלטה לגביו סמוך לשריקה. אבו פאני ולביא - כנראה במשחקו האחרון לפני המעבר לגמבה אוסקה היפנת - יפתחו בקישור. דין דוד זוכה להעדפה על פניו של פרנזי פיירו ויפתח לזה עומר אצילי וצ'רון שרי יפתחו בהרכב.
2,800 אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה הערב לבלומפילד. המשטרה אוסרת על אוהדי החוץ הכנסת ציוד עידוד.