הדרבי התל אביבי שוב נצבע אתמול (שני) בצהוב-כחול עם ניצחון 0:3 של מכבי על הפועל משערים של אוסקר גלוך (75), ערן זהבי (80) וג'ורג'ה יובאנוביץ' (90+5). זה היה ההפסד השני ברציפות של סלובודן דראפיץ' כמאמן הפועל תל אביב והרביעי ברציפות בליגה, מה שהשאיר את האדומים עם שלוש נקודות בלבד, בתחתית הליגה במקום ה-13 יחד עם בית"ר ירושלים. זה היה ההפסד הרביעי ברציפות של הפועל ת"א בדרבי. בנוסף, לראשונה בהיסטוריה, הפך הפרש הניצחונות במאזן כל הזמנים לדו ספרתי.
עוד על אירועי הדרבי
מעבר לקנסות והסנקציות שיוטלו על המועדון בבית הדין המשמעתי עקב השלכות של אבוקות וכדורים בזמן המשחק מצד אוהדיה, בקבוצה מבינים כי עם שלוש נקודות בלבד, הם נמצאים בדרך למאבקי הישרדות. בנוסף, בקבוצה מודאגים מאוד ממצב חוליית ההתקפה, שכן החלוץ רחבה האיכותי היחיד בסגל הוא קייס גאנם, שפצוע ולא ישחק שבועות הקרובים.
3 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
יש לו הרבה עבודה. דראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
הפועל שיחקה ללא פאבלו גונזלס ואנטואן קונטה הפצועים, ולהרכב נכנס סתיו למקין שהיה זה שמסר לגלוך לקראת השער הראשון שלו. "עם כל הרצון, הוא כרגע לא מתאים להיות בלם של הפועל ת"א", הודו במועדון. "בכל משחק יש לו כמה טעויות של שערים". מי שעוד ספג ביקורת היה יהב גורפיקנל שהציג יכולת חלשה, יחד עם חוסר האינטנסיביות בקישור האחורי ויכולת רעה של אדי גוטליב.
סלובודן דראפיץ' עדיין לא מצא את השיטה ואת ההיררכיה במועדון. "נבנתה פה קבוצה גרועה, דראפיץ' לא מאמין כמה עבודה יש לו", אמרו במועדון, "הקבוצה לא הייתה מאומנת, הוא ממש מתחיל עונה תוך כדי משחקים, זו המשימה הכי קשה. לא ידוע מה נעשה פה עד היום, זה להתחיל הכל מאפס"
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א מול יהב גורפינקל שחקן הפועל ת"א
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א מול יהב גורפינקל שחקן הפועל ת"א
משחק חלש שלו אתמול. גורפינקל מנסה לעצור את זהבי
(צילום: עוז מועלם)
אחת מנקודות האור היחידות של הפועל ת"א אתמול היה דוד קלטינס, שהציג יכולת סבירה. "התוצאה מאכזבת שיחקנו טוב בחלק גדול מהמשחק, ספגנו שערים של נאיביות", אמר הרכש מהפועל באר-שבע. "התוצאה משקרת, היו לנו הרבה חצאי מצבים באפס אפס אם היינו מבקיעים המשחק היה נפתח והכל היה אחרת".
על ההרגשה לקראת הדרבי: "לא הרגשתי כוננות ספיגה לקראת הדרבי, האווירה היתה מעולה, כולנו האמנו ונראינו טוב , שיחקנו לא רע. אנחנו צריכים להבין שהכי חשוב עכשיו להביא נקודות , יש לנו סגל עם איכות שיכול לשחק כדורגל יפה, במצב הנוכחי העדיפות היא לצבור נקודות גם אם צריך לשחק פחות יפה ולצבור בטחו. אנחנו מאמינים בעצמנו, גם המאמן, גם אם זה לא נראה כרגע ככה".
3 צפייה בגלריה
דוד קלטינס שחקן הפועל ת"א מול אוסקר גלוך שחקן מכבי ת"א
דוד קלטינס שחקן הפועל ת"א מול אוסקר גלוך שחקן מכבי ת"א
מנקודות האור הבודדות. קלטינס
(צילום: עוז מועלם)