לאחר שדבר מעברו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן הפך לרשמי, התפנה השוער הישראלי לשתף בתחושותיו, לאחר שהגשים הערב חלום (שישי) כשהצטרף לאחד המועדונים המפוארים בעולם. פרץ חתם לחמש שנים בקבוצה של תומאס טוכל, וקיבל את המספר 18. הוא ככל הנראה לא ייכלל בסגל במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה ביום ראשון נגד אוגסבורג, וירשם למשחק נגד בורוסיה מנשנגלבאך במסגרת המחזור השלישי של הבונדסליגה, בשבוע הבא.
המעבר הענק של דניאל פרץ - כתבות נוספות:
"זה חלום של כל ילד להגיע יום אחד לשחק במועדון גדול כמו באיירן מינכן", אמר דניאל פרץ הנרגש לאחר ההודעה הרשמית מצד הקבוצה. "כששמעתי על ההתעניינות של באיירן, הייתה לי רק משאלה אחת: לעבור לכאן. אני רעב לכל מה שיבוא". פרץ המריא אתמול למינכן כשהוא מלווה בזוגתו נועה קירל, ועבר היום בצלחה את הבדיקות הרפואיות באלופה הגרמנית, לפני שחתם על החוזה עד יוני 2028.
1 צפייה בגלריה
"חלום של כל ילד". פרץ מוצג בבאיירן מינכן
"חלום של כל ילד". פרץ מוצג בבאיירן מינכן
"חלום של כל ילד". פרץ מוצג בבאיירן מינכן
(האתר הרשמי של באיירן מינכן)
מנכ"ל באיירן מינכן, יאן-כריסטיאן דרייזן, התייחס להחתמה של השוער הישראלי: "עם דניאל פרץ, אנחנו מצוידים היטב בעמדת השוער - גם לעונה הזו וגם לעתיד. דניאל הוא שוער עם פוטנציאל גדול. בגילו הצעיר הוא כבר הוכיח את יכולתו לא רק ברמה המקומית אלא גם בתחרויות בינלאומיות".
גם מאמן הקבוצה תומאס טוכל התייחס לבואו של פרץ, עוד לפני שהחתימה הפכה לרשמית. במסיבת העיתונאים לפני המשחק נגד אוגסבורג אמר המאמן הגרמני: "מתרגשים שיש לנו כישרון צעיר עם אופי נחמד שבקרוב יהיה בסגל שלנו, אבל כרגע צריכים סבלנות וזמן עד שנוכל לאשר ואז אתייחס לזה בשמחה, חסרות הבדיקות הרפואיות והחתימה. עקבנו אחריו תקופה ארוכה וכמובן שהוא היה חזק מאוד ביורו הצעירות. זה השלב שהבנו שהוא מתאים לנו. יש לו אישיות ומנטליות חזקה".