כפי שפורסם לראשונה ב-ynet: החלוץ ניקיטה רוקאביצה חתם לשתי עונות בהפועל באר שבע. על פי החוזה של רוקאביצה, הוא ישתכר בכל עונה 330,000 אירו.
החלוץ האוסטרלי בעל האזרחות הישראלית אמר לאחר החתימה: "אני נרגש לפתוח פרק חדש בחיי ואני מודה לצוות המקצועי ולהנהלת המועדון על האמון בי. המשחקים מול הקהל באצטדיון "טוטו טרנר" תמיד היו לא קלים וכעת אני שמח מאוד שהקהל הנפלא הזה יהיה לצידי. אני אעשה הכול על מנת להחזיר על כר הדשא".
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה באדום
רוקאביצה באדום
רוקאביצה באדום
(צילום: הפועל באר שבע)
"עונה חדשה, מטרות אותן מטרות", כתב החלוץ בפוסט שפירסם. "היו הרבה הצעות בחודשים האחרונים. אחרי שבדקתי אופציות מעבר לים הבנתי שהמכלול פשוט לא מתאים לי ולמשפחתי. בסופו של יום כסף הוא לא הכל".
על קבוצתו לשעבר: "לא הגעתי להסכם עם מכבי חיפה, אבל כולם יודעים מה המועדון הזה עבורי ותמיד יהיה לו מקום חם בליבי. אני מודה לצוות בבאר שבע על קבלת הפנים החמה ואני מגיע מלא מוטיבציה לתת את הכל ולעשות עוד עונה מיוחדת".
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה ואלונה ברקת
רוקאביצה ואלונה ברקת
אלונה ברקת, ניקיטה רוקאביצה וסוכנו ניר עמיר
(צילום: הפועל באר שבע)
נשיאת המועדון, אלונה ברקת, הוסיפה: "אני מאחלת לניקיטה הצלחה רבה במועדון ואני בטוחה שהוא יתרום לנו רבות". ניקיטה רוקאביצה כבש בעונה שעברה 19 שערים ועזר למכבי חיפה לזכות באליפות, אך חוזהו במועדון הירוק לא חודש.
החלוץ היה בדרך לנפטצ'י באקו וקיבל ממנה הצעה רשמית. הוא טס על מנת לבחון את התנאים בעיר הבירה של אזרבייג'ן מבחינת המתקנים של המועדון וגם מוסדות חינוך עבור ילדיו, ובסופו של דבר החליט לוותר על ההצעה הנדיבה ולחתום בבאר שבע, שרצתה אותו מאוד וראתה בו פיתרון לעמדת החלוץ. זאת תהיה הקבוצה השלישית של ניקיטה רוקאביצה בישראל.