מכבי חיפה תפגוש הערב (חמישי, 19:45) את ויאריאל במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. מדובר במשחק השלמה מהמחזור השלישי, שנדחה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". בשל המלחמה, הירוקים ייאלצו לקיים את המשחק "הביתי" בלרנקה, קפריסין.
בלונים בצבעי כחול לבן ובצורת מגן דוד, הוצבו היום לקראת המשחק ביציע המזרחי של האצטדיון בלרנקה. "מועדון כדורגל מכבי חיפה יזכור לנצח את 1,400 הנרצחים וההרוגים במתקפת הטרור ובמלחמה על הבית", נאמר בהודעת המועדון.
2 צפייה בגלריה
המחווה של מכבי חיפה באצטדיון בלרנקה
המחווה של מכבי חיפה באצטדיון בלרנקה
המחווה של מכבי חיפה באצטדיון בלרנקה
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
אם יש כאב ראש גדול למסאי דגו בנוגע להרכב, זה חסרונו של צ'ארון שרי. קפטן הקבוצה יחמיץ את המשחק לאחר שקיבל אישור לעזוב את המחנה אימונים "מסיבות אישיות". בנוסף, שון גולדברג התאמן באופן סדיר, אך ספק אם יפתח. מקומם של עבדולאי סק ודניאל סונדגרן במרכז ההגנה מובטח, ואם אכן גולדברג לא יפתח, לורנצו שימיץ צפוי לעלות בהרכב במקומו.
חסרונו של שרי מאוד משמעותי, ונראה כי לאלופה הישראלית יש חיסרון משמעותי מאוד בחלק הקדמי, בטח לאור חסרונו של דיע סבע, שלא הצטרף כלל לנסיעה. במכבי חיפה יודעים שסיטואציה בה הם נמצאים לקראת המפגש עם הספרדים אינה אופטמילית, בטח לאחר שהקבוצה לא התאמנה באופן סדיר בחודש האחרון, מה עוד שהתחושה הכללית בקרב השחקנים הישראלים לא פשוטה, כמו בכל המדינה.
"עם ישראל נמצא בחודש הכי קשה שידע", אמר גורם במכבי חיפה. "זה לא פשוט בכלל. נרצחו ילדים, נשים, גברים וזקנים, נחטפו מאות חפים מפשע, אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה לנצח בשביל לשמח את האנשים בארץ. למען החללים ובשביל האוהדים הרבים שלנו שנרצחו. לכדורגל בימים כאלה אין הרבה משמעות, אבל עם הלב הגדול של השחקנים שישחקו אנחנו מאמינים שנגרום לחיוך".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מתאמנים
שחקני מכבי חיפה מתאמנים
מגיעים למשחק בסיטואציה לא אופטימלית. שחקני מכבי חיפה מתאמנים
(צילום: אתר מכבי חיפה)
מסאי דגו, שהתבשר על מותה של סבתו, נראה מדוכדך מאוד אך לא הייתה בכוונתו לחזור ארצה והוא נשאר עם קבוצתו לקראת המשחק הערב. סימן שאלה גדול מאוד סביב חזרת הזרים לישראל לאחר המשחק הערב, נראה כי הזרים יחזרו למולדתם עד שיקבע תאריך לחזרת הליגה.
פורסם לראשונה: 10:50, 09.11.23