הפועל ת"א נענשה בידי פיפ"א ולא תוכל לרשום בסגל שלה שחקנים חדשים בגלל חוב לשחקן פיליפה רודריגס. במועדון טוענים שהנושא יוסדר ב-24 השעות הקרובות, אך בינתיים שחקני הרכש של האדומים - סינטיהו סלליך, דור אלו, קייס גאנם ויהב גורפינקל - לא יוכלו להשתתף במשחק הערב (שני) מול מ.ס אשדוד בגביע הטוטו.
"בעקבות פסק דין של פיפ"א אשר חייב את המועדון לשלם כ-110 אלף דולר לשחקן פיליפה רודריגס, המועדון העביר את התשלום לפני כ-11 ימים לחשבונו של השחקן, אשר ניתן על ידי עורך דינו", מסרה מהפועל ת"א. "למרות זאת, בגלל חוקי המדינה בפרו וכשלים טכניים של אותו בנק, עד ליום זה הכסף לא התקבל בחשבונו של השחקן, זאת כאמור, על אף שהתשלום הועבר לפני כ-11 ימים".
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל בדרבי
אוהדי הפועל בדרבי
אוהדי הפועל בדרבי
(צילום: עוז מועלם)
"מיום העברת הכסף אנו פועלים באינטנסיביות מול גורמים בפיפ"א על מנת לסגור את התיק, אך השחקן ונציגיו מערימים קשיים ובשלב זה - ועל אף שהקבוצה עברה בבקרה, לא ניתן לרשום שחקנים חדשים עד שיוסדר הנושא. בשל כך השחקנים סינטיהו סלליך, דור אלו, קייס גאנם ויהב גורפינקל, לא יוכלו ליטל חלק במשחק הקבוצה הערב. כיוון שמדובר בנושא טכני בלבד, אנו מעריכים כי הנושא יוסדר ב-24 שעות הקרובות", הוסיפה הקבוצה.