בספורט הישראלי לא נותרו אדישים לפיגוע הקשה אמש (שישי) בירושלים, הקטלני ביותר בישראל מאז מתקפת הטרור ליד הגבול עם מצרים ב-2011. מותם של חמישה מההרוגים נקבע בזירה, סמוך לבית הכנסת בשכונת נווה יעקב בירושלים שבו פתח באש מחבל ממזרח העיר, לפני שנמלט וחוסל על ידי השוטרים במהלך מרדף. מותם של עוד שניים נקבע בבית החולים.
הטבח בירושלים - עוד כותרות:
בית"ר ירושלים הודיעה כי תערוך דקת דומיה לזכר הנרצחים בפיגוע לפני המשחק הערב (19:30) מול הפועל חדרה. במועדון אמרו: "ליבנו עם המשפחות שאיבדו את יקיריהם ותפילה להחלמת הפצועים".
1 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע, סמוך לבית הכנסת בשכונת נווה יעקב בירושלים
( צילום: אלכס גמבורג)
במכבי חיפה הודיעו כי באישור המינהלת, שחקני הקבוצה יענדו היום (15:00) מול מכבי בני ריינה סרטים שחורים על היד זכר אירועי אמש. "אנו במועדון כדורגל מכבי חיפה שולחים תנחומים כנים למשפחות הנרצחים ומתפללים לבריאות הפצועים", נאמר בהודעת המועדון.
גם שחקני מכבי ת"א יעלו עם סרטים שחורים. מהקבוצה נמסר כי "מועדון הכדורגל מכבי ת"א מרכין ראש בעקבות הירצחם של 7 אזרחים בפיגוע הנורא אמש בירושלים. המועדון שולח תנחומיו למשפחות ומאחל רפואה שלמה ומהירה לפצועים".
גם קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים הוציאה הודעת תמיכה במשפחות: "‏משפחת הפועל ירושלים כואבת ומזועזעת מהפיגוע הרצחני בבית הכנסת בנווה יעקב. אנו מתפללים לשלומם של כל הנפגעים ומשתתפים בצערן הכבד של משפחות הנרצחים. יהי זכרם ברוך".
בעלי הפועל באר-שבע, אלונה ברקת, הביעה את תמיכתה בטוויטר וצייצה "הלב נשבר". ערן זהבי כתב: "המשפחות חיכו להם שיגיעו הביתה לעשות קידוש ולא יזכו לראות שוב את האהובים שלהם… תנחומים לכל המשפחות".