לפני רבע הגמר יורו הצעירות מול גאורגיה, שהיה למעשה גם משחק על הכרטיס לאולימפיאדת פריז 2024, מדליסטים אולימפיים שלחו לשחקני נבחרת ישראל סרטוני עידוד כדי לתת להם מוטיבציה. המאמן גיא לוזון אמר כי "זה גרם לנו לבכות מהתרגשות".
המסע של הנבחרת הצעירה ביורו - כתבות נוספות
בסופו של דבר, נראה שזה עבד לאור העובדה שהכחולים-לבנים אכן עשו את הבלתי ייאמן וגברו בפנדלים על הנבחרת המארחת, שנתמכה בידי 44 אלף אוהדים משולהבים. הנה הדברים שאמרו אותם מדליסטים אולימפיים, שריגשו בעבר את אוהדי הספורט בישראל, וכעת גם את כדורגלני הנבחרת הצעירה.
1 צפייה בגלריה
אריק זאבי
אריק זאבי
"מה שקובע זה הלב והמוח". אריק זאבי
הג'ודוקא האגדי אריק זאבי, שזכה במדליית הארד באולימפיאדת אתונה 2004, אמר לשחקנים: "כל הכבוד על מה שעשיתם עד עכשיו. ג'ודו וכדורגל מאוד דומים. הכל יכול לקרות. אם אתם תילחמו עד הסוף ועם כל הלב אז אתם תעלו. אתם לא נופלים מאף אחד ומה שקובע זה הלב והמוח. אולימפיאדה זה אירוע מדהים, אבל תתרכזו במשחק ואחר כך תחשבו על האולימפיאדה".
יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי שזכתה במדליית הכסף בברצלונה 1992, אמרה: "בספורט אין מועד ב', היום זה היום שלכם. אתם צריכים להיות הכי טובים בעולם היום. הרגע הזה שמגיעים למשחקים האולימפיים זה רגע חלומי. אם אתם רוצים להיות שם אז שכל אחד מכם ייקח אחריות ויהיה אלוף אולימפי במשחק הזה. אתם יכולים לעשות את זה, אנחנו סומכים עליכם, חולמים יחד איתכם ומחכים לכם".