העברתו של שוער מכבי ת"א דניאל פרץ לבאיירן מינכן הגרמנית קרובה לסיכום, אך עדיין יש פערים בין המועדונים שמעכבים את החתימה הסופית.
מתברר כי מאמן באיירן מינכן שוחח עם השוער הישראלי לקראת המעבר הצפוי ואמר לו כי הוא רואה בו כשוער העתיד של המועדון. פרץ עצמו כבר נפרד מאוהדי מכבי ת"א ביום חמישי האחרון בבלומפילד. נראה שמכבי ת"א לא תעמוד בדרכו, ובתחילת השבוע השוער ימריא לגרמניה כדי לחתום על החוזה שלו באלופת גרמניה. מחר (ראשון) מכבי ת"א תשחק בחצי גמר גביע הטוטו מול בני סכנין, ומי שצפוי לעמוד בשער הוא רועי משפתי.
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל. יקבל שוער חדש
( REUTERS/Fabian Bimmer)
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(צילום: עוז מועלם)
אתמול באיירן הביסה 0:4 את ורדר ברמן במחזור הפתיחה של הבונדסליגה. אחרי המשחק, השוער סוון אולריך התראיין יותר מרמז שהעסקה בדרך לסגירה.
"דניאל פרץ הוא השקעה טובה לעתיד", אמר אולריך שכרגע פותח ב-11 במקום מנואל נוייר הפצוע, "הוא שוער צעיר שיכול ללמוד הרבה דברים מהאימונים איתנו. מנואל נוייר ואני יכולים ללמד אותו כמה דברים, אנחנו נשמח כשהוא יהיה כאן". אולריך נשאל האם יישאר השוער הפותח עד שנוייר יחזור וענה: "כן, לא נאמר לי שום דבר אחר, אני לא מקבל את ההחלטות במועדון, מתעסק רק בעצמי וביכולת שלי". הבוקר, גם העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו הצטרף לדיווחים וטען שדניאל פרץ יעבור בקרוב מאוד לבאיירן מינכן.

אלמוג כהן: "פרץ הוא מנואל נוייר הבא"

אלמוג כהן, ששיחק בעבר בנירנברג ואינגולשטאט מהבונדסליגה והיום הוא המנהל המקצועי של מכבי נתניה, התראיין ל"בילד" הגרמני בנושא המעבר של דניאל פרץ.
"הוא יכול להיות מנואל נוייר הבא", אמר כהן, "הוא כישרון גדול, עקבתי אחריו בשנים האחרונות והוא עשה התקדמות גדולה. הוא תמיד רוצה להתפתח. יש הבדל גדול בין הליגה הישראלית לליגה הגרמנית, הוא יצטרך להשתפר בכל התחומים אם הוא רוצה להצליח בבאיירן מינכן. יש לו את האופי הדרוש כדי להצליח בבאיירן, אם הוא יעבוד עם מנואל נוייר וסוון אולריך במשך שנה, הוא יהיה אחד מ-15 השוערים הטובים בעולם. הוא גם יחליף את נוייר בשער, כשנוייר יפרוש מכדורגל".