2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א חוגגת
הפועל ת"א חוגגת
הפועל ת"א חוגגת
(צילום: עוז מועלם)
"זה היה כמו מארס טורקי של ניר קלינגר בכל מה שקשור להכנה למשחק מול בית"ר ירושלים, רעיון שלושת הבלמים היה מבריק", בהפועל ת"א פרגנו למאמן אחרי שער הניצחון עמוק בתוספת הזמן בבלומפילד אמש (ראשון). "גם החילופים היו מדויקים והכריעו את המשחק עם אושר דוידה ושלומי אזולאי, אולי היו צריכים להיות מוקדמים יותר".
שחקני הפועל ת"א חגגו דקות ארוכות מול האוהדים, שהיו בטירוף אחרי הניצחון על בית"ר, שהקפיץ את הקבוצה למקום הרביעי בליגה. מי שהוביל את החגיגה יותר מכל אחד אחר היה קפטן בית"ר לשעבר, עידן ורד, שהציג את משחקו הטוב ביותר העונה, דווקא נגד האקסית.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: יאיר שגיא)
"קריאף סיפר שהוא רוצה להוציא את התסכול שלו על הפועל ת"א, ושבית"ר שלו תגיע אחרת מהפגרה, אז שיחפש מקום אחר להוצאת תסכולים, שיגיד תודה שזה נגמר רק 0:1. כל השבועיים האלו שתקנו, אבל אנחנו צריכים להודות לו, הוא עשה בשבילנו את העבודה", אמרו שחקנים בהפועל ת"א
במועדון היו שבעי רצון מהשלוש נקודות, כששי אליאס המורחק לא שיחק, הקשר שלומי אזולאי חזר לדקות ראשונות אחרי פציעה, והחמיאו לבן ביטון. מנגד, גם ביקרו את ההחמצות מול השער: "אם הייתה לנו איכות בחלק הקדמי, זה משחק של 1:4 בקלות. רוסה היה מצוין, אבל עד לרחבה, מזל ששלומי אזולאי נכנס, כי יואב תומר החמיץ ממצב הרבה יותר קל מזה שהוא הבקיע, יש לו יותר ניסיון ויותר איכויותכוכב המשחק בסופו של דבר היה החלוץ אזולאי, שכבש את שער הניצחון בדיוק ביום הולדתו ה-32. "בית"ר זרקו אותו, הפכו אותו לשעיר לעזאזל וחיברו אותו לרוני לוי, אז הנה הוא נותן להם בראש מול היריבה הכי מעצבנת שלהם", חגגו בהפועל ת"א עם אזולאי, שאמר: "מתנת יום הולדת מושלמת בשבילי, התוצאה הייתה צריכה להיות הרבה יותר גבוהה ואני מקווה שהשער הזה ייתן לי קרדיט גדול יותר".
מי שישוב לקווים בשבת הקרובה נגד הפועל חדרה, אחרי שהורחק מתחילת העונה בעקבות אירועי הדרבי ב-2020/21, הוא קלינגר. "בשבת הפועל ת"א תקבל את החיזוק המשמעותי ביותר שלה על הקווים", אמר העוזר סלים טועמה, שאימן את האדומים בששת המחזורים הראשונים. "זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר של הפועל ת״א בשנים האחרונות".
והיה גם בלגן, אחרי שאוהדי הפועל ת"א זרקו חפצים לעבר שוער בית"ר איתמר ניצן. "המועדון מגנה בכל תוקף את ההתנהגותם של זורקי החפצים והמתפרעים במהלך המשחק", נמסר מהקבוצה. "חבל מאוד שקבוצה כל כך קטנה ומינורית, באופן שיטתי, מכתימה ציבור שלם של אוהדים מסורים וטובים, שבאים ליהנות מחוויית כדורגל. כמועדון, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו בכדי למגר את התופעה, לרבות שלילת מנויים, הרחקות לצמיתות ואף תביעות אזרחיות שיוגשו כנגד האוהדים. אנשי האבטחה תפסו מספר אוהדים שהשליכו חפצים והסנקציות הנ"ל יופעלו נגדם. אנו מצפים מגורמי האכיפה לשיתוף פעולה במאבק ולמצות את הדין עם אותם פורעי חוק".