בהפועל חיפה מאוכזבים. לא רק שהקבוצה צברה רק שמונה נקודות העונה, אמש היא גם נחלה תבוסה 4:0 למ.ס אשדוד בחוץ. בהפועל חיפה מתוסכלים מהמצב והבעלים יואב כץ שוקל מה לעשות לאחר שהשקיע העונה בסגל יותר מ-20 מיליון שקל.
"זה היה משחק נפל שלנו, מהרגע הראשון לא היינו עם מוטיבציה. אני לא רוצה להשתמש במילים קשות אבל הגישה הייתה רעה", אמר המאמן ניר קלינגר, שהתייחס גם להרחקה המוקדמת של לירן סרדל. "האדום היה תולדה של איחור ולאורך כל המשחק איחרנו והיינו עם גישה לא טובה. תכננו משהו אחד ובפועל היה משהו אחר".
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר הפועל חיפה
ניר קלינגר הפועל חיפה
"משחק נפל שלנו". קלינגר
(צילום: אלעד גרשגורן)
קלינגר גם הודה: "זו מכה קשה אבל חייבים להתאושש ממנה. אם לא מגיעים בגישה טובה ומקצועית כמו שעשינו בבאר שבע ובקרית שמונה, לא נצליח. היינו בגרף התקדמות אבל אולי הרגשנו טוב מדי וקיבלנו בומבה לפרצוף. אולי התיקו מול באר שבע נתן לשחקנים להרגיש נוח מדי. לא היינו מוכנים".
הבעלים יואב כץ שמע אתמול את הקריאות לפטר את קלינגר, אך בסביבתו אומרים שהוא לא נוטה לעשות כך. כץ מבין שיש צורך בזעזוע, אך לא משוכנע שזה הזמן לעשות זאת בעמדת המאמן טרם המשחק בשבת מול נס ציונה. הבעלים יקח זמן לחשוב על הדברים ואז הוא צפוי לקבל החלטה סופית.
2 צפייה בגלריה
יואב כץ הפועל חיפה
יואב כץ הפועל חיפה
"מקווה שזו רק מהמורה בדרך". כץ
(צילום: עוז מועלם)
"ברור שזה צריך להיראות טוב יותר", אמר כץ, "נתנו כל מה שביקשו. טעינו במרבית הזרים אבל חיזקנו בשלושה שחקנים טובים. אני מקווה שזו רק מהמורה בדרך". על מעמדו של המאמן אמר: "אני לא חושב שצריך להיות פזיזים. אני מקבל החלטות אחרי מחשבה. היו רק שלושה שחקנים ששיחקו אתמול בכלל: ניסו קפילוטו, לואי טהא וגל אראל כשנכנס. היכולת הייתה מתחת לכל ביקורת. אחשוב מה עושים".