נאומי אוסקה לא אוהבת מסיבות עיתונאים. היא בעצמה אמרה זאת, וכבר הספיקה לפרוש מטורניר רולאן גארוס האחרון אחרי שהחרימה את התקשורת בתום הסיבוב הראשון וספגה קנס של 15 אלף דולר. גם הלילה (בין שישי לשבת), אחרי ההדחה המפתיעה שלה בסיבוב השלישי של אליפות ארצות הברית על ידי ליילה פרננדס הקנדית בת ה-18 (מדורגת 73 בעולם) 5:7, (2)7:6, 6:4, היא הייתה מעורבת בדרמה לא קטנה עם התקשורת.
אוסקה הגיעה למסיבת העיתונאים, ואמרה כי היא לוקחת הפסקה עד להודעה חדשה מטניס, והסבירה מדוע: "אני לא מרגישה שמחה בניצחונות, אלא יותר תחושת הקלה, ובהפסדים אני עצובה מאוד. אני לא חושבת שזה נורמלי".
2 צפייה בגלריה
נאומי אוסקה
נאומי אוסקה
אוסקה. תמונה שאומרת הכל
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
ליילה פרננדס
ליילה פרננדס
ליילה פרננדס
(צילום: EPA)
עוד אמרה אוסקה: "בעקרון אני בנקודה שבה אני מנסה להבין דברים, ומה אני בדיוק רוצה לעשות. את האמת, אני לא יודעת מתי אשחק את משחק הטניס הבא שלי".
בזמן שהיא דיברה, דמעות החלו למלא את עיניה, והיא גם התקשתה לדבר. כשאיש התקשורת מטעם אליפות ארה"ב שהנחה את מסיבת העיתונאים הבין את המצב הוא ביקש לסיים את האירוע כדי שאוסקה תוכל לעזוב את המקום.
הטניסאית היפנית לא הייתה רגועה לאורך כל המשחק שלה מול פרננדס הקנדית. בשלב מסוים הטיחה את המחבט ברצפה. כמו כן, אחרי שהפסידה נקודה היא חבטה כדור ליציע וקיבלה נזיפה מהשופטת. בנוסף, אוסקה ספגה שריקות בוז מהקהל באצטדיון בניו יורק אחרי שהפנתה לו את הגב בסיום, ועוד קודם לכן מכיוון שלקחה יותר מדי זמן בין נקודה לנקודה.
"אמרתי לעצמי כל הזמן להיות רגועה, אבל כנראה הייתי בסוג של נקודת רתיחה. התנהגתי כמו ילדה קטנה", אמרה אוסקה לתקשורת.