דני אבדיה הגיע לוושינגטון, חתם על החוזה בוויזארדס וערך הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כשחקן NBA. "עברתי הרבה דברים בחיים, אני יודע שזאת התחלה חדשה. זה קשה, אבל אני ילד קשוח. אני מוכן להכל".
"לא משנה מאיפה באת, אתה יכול לעשות דברים גדולים", הוסיף אבדיה, "אני אהיה השחקן הכי טוב שאני יכול להיות. אני רוצה להשתפר ביחד עם הקבוצה, ושנבנה קבוצה מנצחת", אמר. על התחרות בעמדת הפורוורד: "מכבד את כל השחקנים, לא משנה לי אם אעלה מהספסל או אהיה בחמישייה כל עוד אני עוזר לקבוצה לנצח. אני מאוד אתרגש לראות ילדים עם הגופייה שלי, זה יחמם לי את הלב".
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: AP)
"אני הולך להתגעגע להרבה דברים בישראל, היה לי נוח בארץ. כולם הכירו אותי כי אני הייתי שחקן במכבי ת"א, פה אני לא מכיר אף אחד, אבל אני אסתדר. אני כרגע מתרכז בוושינגטון, זאת עיר נהדרת. אני מפוקס במשימה החדשה שלי. עבדתי מאוד קשה כדי להגיע לכאן, אני רוצה שהמשפחה והחברים יהיו גאים בי. אני שומר על גישה חיובית, הכל יבוא מעצמו". אבדיה נשאל על שיתוף הפעולה עם אנתוני גיל וענה: "הוא אחד השחקנים הכי טובים ביורוליג ואחד האהובים עליי, יהיה מרגש לשתף איתו פעולה".
אבדיה נשאל על הכוכבים הגדולים של הקבוצה, בראדלי ביל וג'ון וול: "עוד לא יצא לנו לדבר כל כך, החלפנו רק כמה מילים. עברתי כאן הרבה בדיקות ולא היה זמן להכיר את כל הסגל. אני יכול להגיד שהם שחקנים נהדרים שעובדים קשה מאוד. אכפת להם מהקבוצה ומהשחקנים. אני חושב שנהיה חברים. זה מאוד מרגש אותי".
פורסם לראשונה: 22:03, 02.12.20