יומיים אחרי ההשפלה הביתית מול ברוקלין, וושינגטון (6:4) יצאה מערבה והתארחה הלילה (בין ראשון לשני) אצל ממפיס (3:7) האימתנית. היא גם חזרה ממינוס 22 ברבע השלישי והובילה בתחילה הרביעי, אבל לא הצליחה לסיים כמו שצריך והפסידה 103:97.
דני אבדיה חזר לחמישייה והיה הרבה יותר מעורב בהתקפה מאשר בדרך כלל, אבל אחרי שקלע את שתי הזריקות הראשונות שלו בפתיחה הוא החמיץ את 10 הבאות (0 מ-5 משלוש), וב-26 דקות רשם 4 נקודות, 10 ריבאונדים, שני אסיסטים ושני איבודים, ומדד פלוס-מינוס החלש בקבוצה, מינוס 16.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
10 ריבאונדים, אך הופעה התקפית לא טובה. דני אבדיה
(AP)
ללא בראדלי ביל החולה, קורי קיספרט פתח בחמישייה ואיתו גם אבדיה, שעלה על חשבון אנתוני גיל במטרה ברורה - להידבק לסופרסטאר של הגריזליס, ג'ה מוראנט. הוא עשה עליו עבודה טובה והאורחים פתחו ב-0:9 מפתיע, עם שתי חדירות מוצלחות של הישראלי, אבל ברגע שהספסל הבעייתי נכנס, והפעם הוא היה קצר אפילו יותר, ממפיס חתכה את הפער. רבע התקפי רע של שתי הקבוצות הסתיים ב-24:25 לוויזארדס.
בזמן שמוראנט נח, ממפיס התפוצצה בתחילת הרבע השני מול הרכב רע של וושינגטון וברחה במהירות להפרש דו-ספרתי. תוך ארבע דקות וחצי הגריזליס רצו 7:24, כך שכל החמישייה של וושינגטון הוזעקה חזרה במהירות. האורחים נראו נטולי אנרגיה, אבדיה הוביל את הקבוצה בזריקות ולא מצא את הסל, ובהפסקה 43:57 לממפיס.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ממפיס גריזליס דזמונס ביין
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ממפיס גריזליס דזמונס ביין
ממפיס התפוצצה ברבע השני. דני אבדיה שומר על דזמונד ביין
(AP)
המשחק התקדם לעבר תבוסה במצב של 22 הפרש, אבל ווס אנסלד העלה לקראת סוף הרבע את כל האופציות ההתקפיות הטובות שלו יחד, ולצד סדרת שטויות של מוראנט (שגם נפגע בגבו) ההפרש ירד לשתי נקודות בלבד עם ריצת 0:19 מדהימה שהוביל רוי האצ'ימורה. הרבע נחתם ב-74:81 לממפיס.
פתאום הספסל של וושינגטון התחיל להפגין שרירים, והמהפך הושלם תוך ארבע דקות ברבע האחרון. מוראנט חזר אחרי טיפול בחדר ההלבשה והעיר את ממפיס, ואבדיה חזר חמש דקות וחצי לסיום במינוס 4. הוא לא נכנס כמו שצריך, ירד שוב לספסל, ובעיות הקליעה של וושינגטון (8 מ-41 משלוש) מנעו ממנה להחזיק מעמד. מונטה מוריס קלע 18 לוושינגטון, האצ'ימורה 15 מהספסל. דזמונד ביין הפגיז 28 לממפיס, מוראנט עוד 23.