התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן - המשדר הרשמי של כל משחקי מונדיאל 2022
ספרד הייתה קרובה להדחה הערב (חמישי) כבר בשלב הבתים של המונדיאל ואף הייתה בחוץ לשתי דקות, אבל בסופו של דבר עלתה. הנבחרת של לואיס אנריקה הפסידה 2:1 ליפן וסיימה את הבית עם ארבע נקודות במקום השני בזכות הפרש שערים עדיף מזה של גרמניה, שגם סיימה עם ארבע נקודות. אם גרמניה הייתה מפסידה לקוסטה ריקה במשחק המקביל, אז האחרונה הייתה גם עולה על חשבונה של ספרד שהייתה הולכת הביתה. אבל צמד של קאי האברץ ושער נוסף של ניקלאס פולקרוג סידרו 2:4 לגרמניה ויותר מכך סידרו לספרד מקום בשמינית הגמר - במקום הדחה.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
הכותרות ב"אס" וב"מארקה" היו די זהות. ב"מארקה" נכתב: "תודה גרמניה, דאנקה (תודה בגרמנית) האברץ", ב"אס" בחרו בווריאציה מעט שונה עם "דאנקה, סניור האברץ".
1 צפייה בגלריה
לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד עם פראן טורס
לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד עם פראן טורס
מודים לגרמניה. לואיס אנריקה
(צילום: AP)
מאמן ספרד לואיס אנריקה אמר אחרי המשחק: "שום דבר לא קרה, איבדנו שליטה לחמש דקות, נכנסנו לפאניקה ויפן כבשה שני שערים והייתה כובשת עוד שניים אם הייתה צריכה. זה מונדיאל וכשליפן לא היה מה להפסיד קרה מה שקרה, הם עברו אותנו כמו מטוסים. אז יפן השיגה את מה שהיא רצתה, הסתגרה מאחור וניסינו לפרוץ את זה בצורה הכי טובה. אני כועס כי רציתי לסיים במקום הראשון בבית. המשחק הזה צריך לשמש כתמרור אזהרה. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר חזקים. אני ממש לא חוגג עכשיו. יפן השתלטה על המשחק בחמש דקות שהיו משוגעות. בשאר המשחק אני חושב שהתמודדנו טוב. יפן הסתגרה מאחור עם הרבה אינטנסיביות והיה לנו קשה, רצינו להשוות או לנצח, אבל לא הצלחנו. אני לא שמח כי בחמש דקות ספגנו שני שערים. אנחנו רחוקים מאוד ממה שאני רוצה".