גמר קלאסי, תסריט של דיסני, טלנובלה טבולה בדמעות שצמאה להפי אנד. תדביקו למשחק הזה איזה טייטל שתרצו, ולא תצליחו להגזים. ארגנטינה נגד צרפת, לאו מסי מול קיליאן אמבאפה, הטוענת הכי רעבה לכתר מול אלופת העולם - זה באמת הגמר הכי טוב שיכולנו לבקש. והערב זה יקרה, בשעה 17:00 כולנו נתכנס מול המסכים (ברי המזל שבינינו יעשו זאת מהיציעים באצטדיון לוסייל).
בפרק הגמר של הפודקאסט "מונדיאל במדבר", שליחי "ידיעות אחרונות" ו-ynet לקטאר, יאיר קטן ואורי קופר, מתכוננים למשחק שירתק מיליארדים ברחבי העולם, מנתחים את יחסי הכוחות בין שתי הנבחרות החזקות, מציגים את ההבדלים בין המאמנים דידייה דשאן בנבחרת צרפת וליונל סקאלוני בנבחרת ארגנטינה ותוהים מה הולך לקרות כשאמבאפה יחליט לשבור עוד שיא מהירות בספרינט אנושי והאם רודריגו דה פול יעמוד בדרך ויירד לגליץ' שעלול להסתיים בכרטיס אדום.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה עם קיליאן אמבאפה שחקן נבחרת צרפת
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה עם קיליאן אמבאפה שחקן נבחרת צרפת
גמר סוף. אמבאפה ומסי
(צילום: רויטרס)
וכמובן אי אפשר בלי פסטיבל מסי והתחושה כאילו כל העולם שמחוץ לצרפת מחזיק אצבעות שהפרעוש הארגנטינאי יניף סוף-סוף את הגביע. שליחינו גם מתייחסים בכנות לשאלה האם אנחנו מגזימים בקומפלימנטים על הביצועים של מסי במונדיאל, ולמה זה בכלל לא נורא להיסחף כשאתה מסקר ספורט, כדורגל ודריבלים שמתחילים במרכז המגרש ומסתיימים ברשת.
איציק שאשו, שנהנה להתעצבן, הגיע לפרק הגמר ברוח מפויסת יותר, הודה שגם הוא נסחף בחגיגה ורוצה לראות את ארגנטינה של מסי זוכה במונדיאל, אבל הימר שהטלנובלה הארגנטינאית תסתיים בדמעות ודווקא אמבאפה וצרפת יהיו אלה שיחגגו בסיום.
האזינו לפרקים נבחרים של הפודקאסט מונדיאל במדבר:
הפודקאסט מונדיאל במדבר עוסק בכל הנושאים הגדולים והקטנים של הצגת הכדורגל הגדולה בקטאר, מביא סיפורים, ניתוחים מקצועיים, דיונים סוערים כמו שרק ספורט מסוגל לייצר, ומלווה מקרוב את המונדיאל עם שליחי "ידיעות אחרונות" ו-ynet בקטאר. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת האפליקציות שמתחת לנגן, או בכל אחד מהמקומות שבהם אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים.