אלופת הולנד, איאקס אמסטרדם, הגישה הצעה רשמית לערן זהבי רגע לפני החתימה באיינדהובן, אולם קשר הנבחרת שכבר סיכם ביריבה הגדולה החליט שלא לחזור בו ונותר בקבוצה מדרום הולנד.
מי שיצר קשר עם זהבי היה המנהל המקצועי של איאקס, מארק אוברמארס, שניסה לשכנע עד לרגע האחרון את החלוץ הישראלי שלא לחתום באיינדהובן, אולם בסופו של דבר זה לא צלח. המאמן אריק טאן-האח התראיין לתקשורת ההולנדית ואמר: "זהבי הוצע על ידי סוכניו".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי. נשאר נאמן לפ.ס.וו
(צילום: פ.ס.וו איינדהובן)
זהבי כבר הספיק לערוך אימון אישי הבוקר במתחם האימונים של איינדהובן ויצטרף מחר רשמית לאימונים משותפים עם חבריו, כשלא ברור אם יספיק לשחק בחמישי מול מורה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. גוואנגז'ו ר.פ עדיין לא שלחה את השחרור הבינלאומי וזהבי תלוי בעיקר בו.
בליגה ההולנדית יש חובת בידוד לשחקנים כמו בפורמט בליגת העל בזמן הסגר, כזה שדורש מהכדורגלנים להגיע לאימונים ומשחקים, וביתר הזמן לשהות בבתיהם.
2 צפייה בגלריה
דושאן טאדיץ'
דושאן טאדיץ'
טאדיץ'. זהבי לא ישתף איתו פעולה באיאקס
(צילום: EPA)
משחק הבכורה של זהבי בליגה ההולנדית ייערך ביום ראשון (14:30) שעות בודדות לפני יום כיפור, כשקבוצתו תתארח אצל הראקלס. זהבי צפוי לשחק בו, ועל פי לוחות הזמנים יוחלט אם יישאר בעיר שתארח את המשחק או שיספיק לחזור לאיינדהובן.