האם יורגן קלופ יעזוב את ליברפול בקיץ בעקבות הצטרפותה לסופר-ליג? ה"דיילי מייל" הבריטי לא סותר זאת וטוען כי המאמן הגרמני "נמצא במסלול התנגשות" עם ראשי המועדון, שהחליטו להצטרף לליגה החדשה.
אלופת אנגליה, כידוע, היא אחת מ-12 הקבוצות שהודיעו במהלך הלילה על הקמת סופר-ליג. קלופ, לעומת זאת, התנגד כבר מספר שנים לרעיון הזה ואף אמר זאת בגלוי.
4 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
נגד הסופר-ליג. קלופ
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יעזוב בקיץ? קלופ עם שחקני ליברפול
(צילום: AP)
בראיון לפני שנתיים ל"קיקר" הגרמני אמר: "אני מקווה שהליגה הזו לעולם לא תתקיים. באופן שליגת האלופות פועלת כרגע, לכדורגל יש מוצר נהדר, אפילו לצד הליגה האירופית. מבחינתי ליגת האלופות היא הסופר-ליג האמיתית, גם אם בה לא תמיד אתה משחק מול כל הקבוצות".
קלופ הוסיף אז: "ליגת האלופות היא הסופר-ליג, אבל בצ'מפיונס לא בטוח שאתה מתמודד מול כל הקבוצות. למה שייצרו ליגה שבה ליברפול תתמודד מול ריאל מדריד עשר שנים רצופות? מי היה רוצה לראות דבר כזה מדי שנה?".
קלופ לא לבד. ארגון האוהדים של ליברפול כבר הודיע כי הוא מתנגד באופן נחרץ להצטרפותה לסופר-ליג ושוקל להחרים את המשחקים.
4 צפייה בגלריה
אוהדי ליברפול
אוהדי ליברפול
אוהדי ליברפול. גם הם לא אהבו את ההודעה
(צילום: AP)
ג'יימי קראגר, קפטן ליברפול לשעבר, תקף אף הוא: "ככל שאני קורא יותר על הסופר-ליג, אני מבין שבעלי ליברפול כנראה ממש אוהבים לראות יציעים ריקים. אם הוא באמת הולך על זה, הוא מגדיל את האפשרות שעשרות אלפי אוהדים ינטשו את הקבוצה. מחליא אותי לראות איך המוניטין של המועדון שלי נהרס בגלל השחצנות של קבוצת בעלים שרוצה להשכיח את המסורת האמיתית שלנו. זה מביש".