מאז שרוני רוזנטל עשה זאת בנובמבר 1992, אף שחקן כדורגל ישראלי לא כבש בשלושה משחקים רצופים בליגה האנגלית הבכירה. עד שהגיע מנור סולומון ושחזר בשישי האחרון את ההישג הזה. מחר (שלישי, 21:45) כוכב נבחרת ישראל ינסה לחגוג שער רביעי בארבעה משחקים, הפעם במשחק שמינית גמר הגביע של פולהאם מול לידס.
הפעם, בניגוד למשחקים הקודמים, הוא אמור לקבל את הקרדיט בהרכב, בדומה לשני משחקי הגביע בסיבוב הקודם נגד סנדרלנד. פולהאם ניצחה העונה את לידס 2:3 בחוץ בפרמייר-ליג והיא מגיעה במומנטום מצוין אחרי שישה משחקים רצופים ללא הפסד.
2 צפייה בגלריה
סולומון כובש
סולומון כובש
בכושר שיא. סולומון
(צילום: gettyimages)
"מנור שחקן מאוד מוכשר. 2022 הייתה שנה קשה עבורו, כמקצוען וכבן אדם. הוא נהנה כרגע והוא ראוי למחמאות", סיפר מאמן הקוטג'רס, מרקו סילבה, במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. סילבה יפגוש בקרב המוחות על הקווים את חאבי גרסיה, שבבכורה שלו בסוף השבוע ניצח 0:1 את סאות'המפטון בקרב תחתית.
ונחזור לסולומון. כל השערים של הקשר העונה הגיעו בתור מחליף, מה שמציב אותו במקום השני מבין שחקני הפרמייר-ליג בשערים מהספסל, וזאת למרות שהוא רשם שבע הופעות בלבד משום שהיה פצוע רוב העונה. היחיד שכבש יותר שערים מהספסל ממנו הוא סון יונג-מין עם ארבעה (שלושה מהם במשחק אחד).
2 צפייה בגלריה
טים רים מנור סולומון
טים רים מנור סולומון
ינסה להמשיך במומנטום הנהדר. סולומון
(צילום: רויטרס )
סולומון אמר בשישי האחרון, לאחר השער שקבע 1:1 מול וולבס: "זה מרגיש מדהים. לחזור מפציעה, לכבוש בשלושה משחקי פרמייר-ליג רצופים זה חלום שהתגשם עבורי. אני שמח. שנכנסתי ושוב ניסיתי להוכיח את עצמו והבקעתי את הגול. זו רק ההתחלה בשבילי, אני צריך להמשיך לשאוף ולהשתפר עבור הקבוצה. לקחנו נקודה חשובה, רצינו לנצח ונסתכל על המשחקים הבאים על מנת לנצח".
"כמו הקלישאה אז עבודה קשה משתלמת. בשבועות האחרונים אני מרגיש את זה שהדברים שעבדתי עליהם לאורך כל כך הרבה זמן פתאום קורים. אני שמח על הגולים האחרונים אבל אני רק בהתחלה שלי. זה כלום לעומת מה שאני רוצה לשחק ומקווה להמשיך ביכולת הזו".