לאו מסי רק הגיע לאינטר מיאמי וכבר שינה את הקבוצה. הוא כבש שלושה שערים בהופעות הבכורה שלו (מול קרוס אסול ואטלנטה יונייטד) ומתברר שהוא דואג גם לגיבוש בחדר ההלבשה, עם אוזניות יוקרתיות לכל חבריו במועדון.
אחרי המשחק מול אטלנטה, העיתונאים שאלו את המגן דיאנדרה ידלין על האוזניות שלו - "ביטס" של דוקטור דרה בצבעי ורוד-שחור עם הסמל של אינטר מיאמי. ילדין ענה: "לאו מסי הביא לנו את זה. אני לא יודע אם הוא רכש אותן, אבל הוא נתן את זה לכולנו לכבוד המשחק הראשון שלו בקבוצה".
1 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
לאו מסי. פינק את החברים
(Hector Vivas/AFP)
זאת לא המחווה היחידה שמסי עשה לחבריו לקבוצה. ידלין סיפר כי לחברו לקבוצה לאונרדו קמפנה לא היו כרטיסים עבור חבריו לבכורה של מסי, והכוכב הגדול נחלץ לעזרתו. ילדין סיפר: "כשמסי שמע על זה הוא פשוט שאל אותו 'כמה כרטיסים אתה צריך?' ודאג לו למרות שהם מכירים בקושי שלושה ימים, הייתי בשוק. הוא מאוד נדיב וחבר טוב לקבוצה".
זאת לא הפעם הראשונה שמסי נותן מתנות יקרות לחבריו. לפני ארבעה חודשים כל שחקני נבחרת ארגנטינה ואנשי הצוות קיבלו אייפונים מצופים בזהב עם חריטה של השם שלהם. השווי הכולל של הטלפונים היה 200,000 אירו. "הוא רצה לתת להם מתנה בלתי שגרתית שהם לא ישכחו", אמר מקורב אליו.