פ.ס.ז' לא תסכן את לאו מסי לקראת משחק הצ'מפיוס ברביעי (22:00) בסמי עופר. כן, כמה שהמשפט הזה אולי נשמע מוזר - זה לפחות מה שמדווחת הבוקר (שבת) התקשורת הצרפתית.
האלופה הצרפתית תארח הערב (שבת, 18:00) את ברסט, במסגרת המחזור השביעי, והארגנטינאי יפתח על הספסל. מי שיעלה במקומו ב-11 הוא קרלוס סולר. "ה-11 שיפתחו מול ברסט יהיו שונים מאלה שפתחו מול יובנטוס ומאלה שישחקו בהרכב מול מכבי חיפה", הבהיר מאמן פ.ס.ז', כריסטוף גאלטייה.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יקבל מנוחה. מסי
(צילום: רויטרס)
סולר, שנכנס במקומו של מסי ביום שלישי האחרון ב-1:2 של הפריזאים על יובה, יעלה להופעה שנייה בקבוצתו החדשה. "צריך להשאיר את כולם מעורבים", הוסיף גאלטייה. "קרלוס לא הגיע אלינו משום מקום, אלא שיחק העונה כבר עם ולנסיה. הוא פשוט צריך להכיר יותר את חבריו לקבוצה ולהבין מה אני רוצה ממנו על המגרש. הוא שחקן מוביל, אינטליגנטי מאוד, הקליטה שלו תהיה מהירה".
מי שכן צפויים לפתוח מול ברסט הם ניימאר וקיליאן אמבאפה. גאלטייה התייחס לדיווחים בשבועות האחרונים על כך שיש מתיחות בין השניים. "מערכת היחסים בין ניימאר וקיליאן טובה מאוד", הרגיע גאלטייה. "הם שותפים באימונים. לא הרגשתי שום איבה ביניהם".
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
אמור להגיע לסמי עופר. ניימאר
(צילום: AFP)
כידוע, זוהי הפעם השלישית בה משתתפת מכבי חיפה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אותו היא פתחה בהפסד 2:0 בליסבון אצל בנפיקה. הפעם הראשונה שהירוקים הגיעו לשם הייתה ב-2002/3, אז הרשימו מאוד בשלב הבתים וסיימו במקום השלישי בבית שכלל את מנצ'סטר יונייטד, אולימפיאקוס ובאייר לברקוזן.
הקמפיין השני של מכבי חיפה בשלב הבתים היה די אומלל ב-2009/10 ונגמר עם 0 נקודות ו-0 שערים כשהירוקים הופכים לקבוצה הראשונה אי פעם שרושמת את "ההישג" הזה. בעונה שעברה מכבי חיפה חזרה לשלב הבתים של מפעל אירופי לראשונה מאז 2013/14 כשעלתה לבית 5 של הקונפרנס-ליג, בו סיימה במקום הרביעי והאחרון.