אנדרס אינייסטה, הקשר בן ה-39, כנראה לא מתכנן לפרוש בקרוב. לפי הדיווחים, הספרדי שסיים פרק של כחמש שנים בוויסל קובה היפנית צפוי לחתום בשורות ראס אל חיימה מאיחוד האמירויות. הוא יחתום עד קיץ 2024 עם אופציה להאריך את החוזה עד קיץ 2025.
אם אכן כך יהיה, ב-27 באוקטובר ישחקו אינייסטה וקבוצתו מול אל עין של עומר אצילי וב-8 בדצמבר מול שבאב אל אהלי של מונס דאבור. מוקדם יותר היום הוא פרסם פוסט באינסטגרם עם הכיתוב "מוכנים לאתגר הבא" לצד סרטון שלו ושל בני משפחתו נוסעים לשדה תעופה ועוזבים את ברצלונה, כשכעת מתברר כי הם בדרכם לאיחוד האמירויות. במהלך הקיץ היו דיווחים רבים על כך שאינייסטה יחבור ללאו מסי, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה - חבריו לשעבר בברצלונה - אך כעת נראה שזה לא יקרה.
1 צפייה בגלריה
אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה
אינייסטה נפרד מוויסל קובה
(צילום: AP Photo/Hiro Komae)

ניימאר? אמבאפה? ראמוס!

עתידם של קיליאן אמבאפה וניימאר לא ידוע, אבל בינתיים פ.ס.ז' ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה, והערב הוכרזה העברתו של גונסאלו ראמוס מבנפיקה ליסבון. אלופת צרפת תשלם 80 מיליון יורו, 15 מתוכם בבונוסים.
ראמוס בן ה-22 נחשב לעתיד של נבחרת פורטוגל. הוא כבש העונה 19 שערי ליגה וזכה עם בנפיקה באליפות, והיה אחד המצטיינים בקמפיין המוצלח של הקבוצה בליגת האלופות העונה עם שלושה שערים (הגיעה לרבע הגמר). הוא היה החלוץ ש"גרם" לספסולו של כריסטיאנו רונאלדו בשמינית גמר המונדיאל, כאשר עלה במקומו בהרכב מול שווייץ וכבש שלושער ענק ב-1:6 המהדהד של פורטוגל.
החלוץ יושאל לשנה הקרובה עם חובת רכישה בקיץ הבא, זאת מטעמי מגבלות פייר פליי פיננסי. הוא כבר נחת בעיר האורות, עבר את הבדיקות הרפואיות והוצג.