קשיים באוסטריה? אוסקר גלוך לא נכלל אתמול (ראשון) בסגל של רד בול זלצבורג במשחק העונה באוסטריה מול שטורם גארץ, שבו ניצחה 1:2 וזכתה באליפות העשירית ברציפות. כזכור, זלצבורג לא אישרה לגלוך להצטרף לנבחרת ישראל למונדיאליטו בטענה שהיא צריכה אותו למאבק האליפות.
זו הייתה הפעם הראשונה שהקשר לא נכלל בסגל קבוצתו במשחק רשמי, ולפי גורמים באוסטריה הסיבות לכך מקצועיות. באוסטריה מספרים על יחסים מתוחים בין המאמן הגרמני מתיאס יאייסלה למספר שחקנים, ביניהם גלוך. עם זאת, המאמן - שעדיין לא ברור אם יישאר בעונה הבאה - טען ביממה האחרונה כי ההחלטה להשאיר את גלוך מחות לסגל נובעת מהצורך בקשר אגרסיבי יותר במשחק העונה. השחקן צפה במשחק מהיציע ונראה מאוכזב.
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
מתיחות עם המאמן? גלוך
(צילום: FC Red Bull Salzburg)
שחקני זלצבורג חוגגים אליפות
בזלצבורג מעריכים כי גלוך יחזור לסגל לשני המשחקים האחרונים של העונה מול אוסטריה קלגנפורט ואוסטריה וינה, שבה משחקים דורון ליידנר ומתן בלטקסה.
בסביבתו של הישראלי בדקו עם ראשי ההתאחדות האם עוד ניתן לרשום אותו למונדיאליטו, שבו נבחרת הנוער הפסידה אתמול (ראשון) במשחק הפתיחה שלה, אולם החוקים אינם מאפשרים זאת. בנוסף, גלוך כבר צפוי להיות חלק מהסגל של הנבחרת הבוגרת למשחקים מול בלארוס ואנדורה במוקדמות יורו 2024, ולאחר מכן עשוי לצאת ליורו הצעירות בגאורגיה שבו משתתפת ישראל.
גלוך בן ה-19 פתח את העונה במכבי ת"א, שם רשם 17 הופעות, במהלכן כבש ארבעה שערים והוסיף שמונה בישולים. בינואר עבר לזלצבורג תמורת 7 מיליון אירו, ועד כה רשם 13 הופעות ליגה, שבהן כבש שני שערים ובישל פעמיים.