גברי וייגה, קשרה בן ה-21 של סטלה ויגו, פרץ בעונה הקודמת עם 11 שערים וארבעה בישולים שסייעו לקבוצתו להישאר בלה ליגה, כולל צמד במחזור האחרון שהעניק לקבוצתו 1:2 על האלופה ברצלונה. בעקבות כך, הספרדי עורר עניין רב הקיץ. לאחר שקבוצות פרמייר-ליג רבות ופ.ס.ז' ניסו לצרף אותו, הוא כבר סיכם באלופת איטליה נאפולי, אולם בסופו של דבר - לפי דיווחים באירופה - הוא אמר 'כן' לכסף הגדול של סעודיה ואמור לעבור לאל-אהלי.
המון כוכבים עשו הקיץ את המעבר מהליגות הבכירות לסעודיה, אך זו היא העסקה המפתיעה מכולם. רוב השחקנים שעשו את המעבר הם כאלה שכבר מיצו את הפוטנציאל שלהם - בראשם כריסטיאנו רונאלדו בן ה-38 וקרים בנזמה בן ה-35 - בעוד עתידו של וייגה נמצא לפניו.
2 צפייה בגלריה
וייגה
וייגה
העסקה המפתיעה מכולם. וייגה
(צילום: REUTERS/Miguel Vidal)
הידיעה על מעברו הצפוי של וייגה הובילה לתגובות זועמות מצד מיליוני גולשים ברשתות החברתיות. אחד מהם הוא כוכב ריאל מדריד טוני קרוס. "מביך", כתב הגרמני לפוסט של מומחה ההעברות פבריציו רומאנו, שחשף את הידיעה.
רפא בניטס, מאמנה החדש של סלטה ויגו, הגן על וייגה: "זה יכול לשנות לו ולמשפחתו את החיים, צריך לזכור את זה. הוא שחקן צעיר שעוד יכול לחזור לליגות הבכירות בעתיד, אבל מי יודע אם הליגה הסעודית לא תהפוך לאחת כזו?".
אל-אהלי - אחת מארבע הקבוצות הגדולות במדינה שנמצאות תחת שליטת קרן העושר הסעודית - חזרה העונה לליגה הבכירה אחרי עונה אחת והיסטורית בליגה השנייה, ונמצאת כרגע במקום השני עם שש נקודות אחרי שני משחקים, הודות לניצחונות על אל-חאזם 1:3 ואל-חליג' 1:3.
2 צפייה בגלריה
רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו
אל-אהלי ממשיכה להתחזק. פירמינו חוגג
(צילום: AP Photo/Jameel)
עד כה היא צירפה את רוברטו פירמינו (הגיע מליברפול בחינם), ריאד מאחרז (הגיע ממנצ'סטר סיטי עבור 35 מיליון אירו), אלן סן מקסימן (הגיע מניוקאסל עבור 27 מיליון אירו), פרנק קסיה (הגיע מברצלונה עבור 12.5 מיליון אירו) רוג'ר איבאנז (הגיע מרומא עבור 28.5 מיליון אירו) ואדוארד מנדי (הגיע מצ'לסי עבור 18.5 מיליון אירו).

גם סלאח בדרך לסעודיה?

ב"רלבו" הספרדי דווח היום כי מוחמד סלאח רוצה לעבור מליברפול לאל-איתיחאד. לפי הדיווח, נציגי אלופת סעודיה כבר נפגשו עם נציגיו של המצרי והציעו חוזה שיהפוך אותו למשתכר הבכיר בעולם הכדורגל. עוד קודם לכן העיתונאי האיטלקי טנקרדי פלמרי טען שליברפול קיבלה הצעה של 100 מיליון אירו על רכישתו.